Hp deskjet 720c print niet met windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sytse1

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Office versie
miDer
De printer met een usb kabel sweext vanaf de paralelle printer aansluiting naar de pc met een usb poort verbonden. De printer staat in het scherm printers, is ook geinstalleerd . Er wordt ook een melding gegeven dat naar de printer wordt gestuurd. Bij overzicht staat dat het document wordt afgedrukt en dan stokt het. Er wordt niet geprint. Ik heb van alles geprobeerd. Andere usb poort. Drivers verwijderen en opnieuw installeren, updaten enz. De printer staat in het overzicht maar printen. Vergeet het.
Wie heeft een oplossing?
B.v.d.
Sytse

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Die van mij is een HP Deskjet 710c (zelfde familie dus) en ik heb hetzelfde probleem.

Onder XP op mijn vorige computer deed ie het nog prima. Had er nota bene vorig jaar nog nieuwe cartridges voor gekocht.

Mik Zjegger, op zich heb je wel gelijk, maar aan de andere kant vind ik het belachelijk dat je een apparaat dat verder gewoon nog helemaal goed is, moet wegdoen om deze reden.

Je vergelijking met de telefoon gaat niet helemaal op wat mij betreft. Als je hem handmatig installeert en je laat Windows 7 zoeken naar drivers, dan staat ie gewoon in de lijst, zoals Sytse ook al zegt.

Nouja... op zoek naar een nieuwe printer dan maar. En het even een poosje zonder zien te redden; qua spaarpot :rolleyes:

Dat met die telefoon was ook maar een grapje om te benadrukken hoe snel alles verandert. Feit is, dat ik een nieuwe tv heb gekocht en dat alle randapparaatuur waardeloos is geworden omdat ze geen HDMI-USB e/o Netwerkaansluiting hebben.

Je hebt natuurlijk gelijk... waar is toch die tijd gebleven, dat alles veertig, vijftig of zestig jaar meeging, als je er maar zuinig op was :)

Feit is, dat ik een nieuwe tv heb gekocht en dat alle randapparaatuur waardeloos is geworden omdat ze geen HDMI-USB e/o Netwerkaansluiting hebben.
Van die dingen dus...Vervelend, indeed.

Maarja, het is nou eenmaal zo. En van de andere kant: er kán wel steeds meer en het kan allemaal steeds sneller en beter. Dat het allemaal niet zo vreselijk lang meegaat, moeten we dan maar voor lief nemen. Denk ik.

Edit: ha ha, er wordt gecensureerd :D
Streng hoor... ik hoop dat ik als nietsvermoedende newbie niet van het forum geknikkerd word :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb niets gecensureerd want het is mijn sectie niet en zo vlug word je er nu ook weer niet afgeknikkerd. :D
Maar we zijn off-topic en dat wordt ook niet gewaardeerd. :o

HP 720c

Dus jullie wizzkids weten het ook niet. Valt me een beetje tegen.
Bij apparaten en printers staat de printer keurig vermeld. Vanuit Word de printopdracht wordt keurig verwerkt. Het document komt ook niet in de wachtrij maar ins blauwe inheins.

Tocht bedankt voor jullie reacties.
Sytse

Dus jullie wizzkids weten het ook niet. Valt me een beetje tegen.
Dit is zo'n specifiek probleem v.e type printer die ook nog eens 14 jaar oud is dat onze redenatie helemaal niet zo verkeerd was.
Dat je uiteindelijk de oplossing vindt op een forum dat gerelateerd is aan jouw specifiek product is gewoon geluk hebben én dat ze er een pach voor hebben gemaakt.
Ik denk dat ze je op een ander forum ook geen oplossing hadden kunnen geven.
Maar je hebt volgehouden en op het juiste forum gezocht. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan