HP Deskjet 840C versus Windos XP Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marie1

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
Ik heb deze week XP op mijn computer gezet.
nu wil ik de software voor mijn printer toevoegen, maar krijg de volgende melding:

This Drive is not supported on office 2000.

En installeren kan dus blijkbaar niet.

Ik begrijp de melding niet, want ik heb in ME altijd gewerkt met deze printer en office 2000.

En nu zit er office XP op.

Hoe krijg ik mijn printer weer aan de slag?

:o :o :o

eeeeeh
blijkbaar hoef ik in XP geen software te installeren?
want printen doet ie gewoon.

:o :o :o

Of komt dit omdat op de andere schijf nog ME staat, waar ik overigens wel de printersofware gedelete heb eerst?

Je printer wordt door Xp zelf gevonden en geinstalleerd.:)

ahaaaa vandaar
geld dit voor meer dingen?
anders zit ik straks voor jan joppes allemaal software over te zetten.:confused:

Voor veel dingen heeft windows XP standaard al de drivers, en zul je dus ook weinig hoeven te installeren.

je kunt kijken bij apparaatbeheer, en als er dan gele uitroeptekens bijstaan, dan moet je voor dat apparaat nog wel drivers installeren

:o :o ik merk dat ik me na 4,5 ME toch wel net weer kleinduimpje in Computerland voel.
Kan dat hele apparatenbeheer niet vinden :o :o

Start>deze computer(met rechts klikken)>eigenschappen>hardware>apparaatbeheer.:)

weet je het zeker?
ik kan bij start (rechtermuisknop) - eigenschappen alleen kiezen tussen taakbalk en menu start

Geplaatst door Marie1
weet je het zeker?
ik kan bij start (rechtermuisknop) - eigenschappen alleen kiezen tussen taakbalk en menu start
Je moet ook op Start met links klikken en pas bij Deze computer je rechter muisknop gebruiken. Zo had ik het ook aangegeven.:)

sorrie hoor je hebt gelijk.
nergens uitroeptekens dus dat scheelt weer.
thnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan