HP Deskjet F2180

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcmadmax

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Berichten
60
Hallo,

Wie kan mij helpen aub.

Mijn printer kan wel scannen, maar niet printen. Het gaat om de HP Deskjet F2180
ik heb de juiste en recente software van de HP site gehaald, en meerdere malen opnieuw geïnstalleerd
maar tevergeefs, hij scant wel maar print niet :(
Ik kan ook geen test pagina af druken of uitlijnen. De documentatie blijft op 0 staan.

Het gekke is dat de printer het wel op me laptop doet, zonder ook maar de software geïnstalleerd te hebben vreemd !!
 
Verwijder eerst alle hp printer stuurprogramma's en herstart de computer. Vervolgens opnieuw drivers installeren volgens de handleiding van hp
 
Verwijder eerst alle hp printer stuurprogramma's en herstart de computer. Vervolgens opnieuw drivers installeren volgens de handleiding van hp

Dank voor je reactie, maar helaas dit werkt ook niet. Had ik al gedaan :(
 
Welke besturing systemen hebben laptop en computer?
 
Wat gebeurt indien je op de computer de printersoftware verwijderd, de computer opnieuw gaat opstarten en dan via usb de printer aansluit?

Heb je al op de hp site gekeken? Ze hebben een groot database met problemen en hun oplossingen (vermoedelijk in de Engelse taal).
 
Wat gebeurt indien je op de computer de printersoftware verwijderd, de computer opnieuw gaat opstarten en dan via usb de printer aansluit?

Heb je al op de hp site gekeken? Ze hebben een groot database met problemen en hun oplossingen (vermoedelijk in de Engelse taal).

Daar zal waarschijnlijk mijn probleem liggen, mijn technisch Engels is niet best. Heb al eens gekeken op de HP site maar kom niet achter het probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan