HP deskjet F380 driver

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Via marktplaats deze HP Deskjet F380 verkregen. Echter hiervoor is geen driver te vinden (te oud) Nu wil het apparaat wel printen, maar niet scannen. Ook niet mee Vue scan of Windowsscan. Scanner wordt niet gevonden??
Het zou mooi zijn als iemand nog een driverdownload adres weet te vinden. Ik heb er alle vele geprobeerd, maar deze komen alleemaal bij HP uit. Dus noppes.

Weet je zeker dat de scanner zelf nog in orde is?

Of de scanner van de All in One printer nog goed is? Goeie vraag, kan dit niet vaststellen omdat deze niet "gezien"wordt in windows 11

Voor een paar tientjes ...., Klopt, maar een tweede leven "gratis" printer met nog in mijn bezit zijnde cartridges werk ik ook mee aan het millieu.

De scanner kan je testen door de kopieer functie op de printer zelf te gebruiken.

1773225840932.png

Dank voor de reactie, maar dit is het probleem. Document op glasplaat, start zwart, papier uit lader wordt voor de helft naar binnen gevoerd, lampje aan/uit gaat knipperen en verder gebeurd er niets. De printer werkt wel, maar staat in apparatenbeheer met !. en dat klopt omdat deze niet goed geinstalleerd is. (geen disk) Ook in geinstalleerde HP scan wordt printer niet herkend.

HP heeft voor deze all-in-one nooit scandrivers voor Win 10 uitgebracht, en al helemaal niet voor Win 11.
Je kan misschien een Deskjet F300-series driver voor Win 10 vinden maar die zijn meestal niet betrouwbaar (lees: komen van onveilige websites).

Terug
Bovenaan Onderaan