HP Deskjet F4172 draait niet onder W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarionF

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Enfin, titel zegt het al. Ik heb een 32bits systeem en de laatste drivers (20-10-2009) van HP gedownload voor deze printer onder W7. Tja, volgens HP dan, volgens W7 is de driver niet compatibel want alleen geschikt voor windowversies t/m Vista, niks geen W7 dus. Iemand anders ook dit probleem tegengekomen en misschien een oplossing hiervoor gevonden? Na een halve dag op het internet zoeken ben ik de hoop een beetje verloren. :(

Hoi !

De Vista-drivers voor je systeem downloaden, rechtsklikken op het .exe-bestand, kiezen voor eigenschappen, tabblad comptabiliteit.

Daar stel je in: OS Vista, en zet een vinkje bij: als administrator uitvoeren.

Dan loopt het als 'n trein op Win 7!

Greetz,

Harry.

Je krijgt die melding dat hij niet compatible is?
Kan je dan niet toch op doorgaan klikken?
Anders via Windwos Update kijken of deze drivers kan vinden. W7 heeft een brede hardware ondersteuning.

Hoi !

De Vista-drivers voor je systeem downloaden, rechtsklikken op het .exe-bestand, kiezen voor eigenschappen, tabblad comptabiliteit.

Daar stel je in: OS Vista, en zet een vinkje bij: als administrator uitvoeren.

Dan loopt het als 'n trein op Win 7!

Greetz,

Harry.

Tja, hij is wel geinstalleerd, maar printen doet ie voor geen meter! Zo dood als een pier zeg maar. Hij staat wel bij de printers, volgens windows is het stuurprogramma geinstalleerd maar werken doet het dus niet. De documenten blijven in de wachtrij staan en wat ik ook probeer er komt niks uit.

Hmm, windows zegt dat het stuurprogramma niet is geïnstalleerd. Ik heb overigens de installatie gedaan via de compatibiliteit optie, hij gaat wel een stuk verder en het lijkt er dus op dat hij alles goed installeert maar helaas pindakaas.

Helaas, maar die Universal driver werkt dus ook niet. Tot nu toe heb ik hem niet aan de praat gekregen. Het verst ben ik gekomen met de docs in de wachtrij.

Ik heb een systeemherstel gedaan omdat ik de geinstalleerde drivers/software niet meer van mijn pc afkreeg. Dus nu is alles weer als vanouds.

Ik heb HP gemaild met de melding dat beide downloads voor 64 bits systemen bestemd zijn. Waarschijnlijk hebben ze een fout gemaakt bij het uploaden van de downloads. Ik krijg in elk geval bij allebeide downloads (32 en 64 bits volgens HP) tijdens de installatie dezelfde foutmelding: "Ondersteund: "Windows 7 64 bit, Windows 7", en ik heb een 32 bits systeem. Ik wacht de oplossing/het antwoord van HP af en laat het hier weten.

Bedankt voor de support! :thumb:

Afgelopen week intensief contact gehad met de helpdesk van HP en verschillende opties doorgelopen om het probleem op te lossen. En dat is dus niet gelukt, HP kan mij dus niet verder helpen en ik kan dus niet printen:(.
Nou ja, nu wel want de HP printer heb ik bij het oud vuil gezet en een laserprinter van Samsung aangeschaft. Windows 7 installeerde deze printer zonder problemen:).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan