HP deskjet lampjes knipperen, kan niet scannen/kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

That Guy

Meubilair
Lid geworden
28 nov 2006
Goedenavond allemaal,

Sinds enige tijd werkt mijn HP Deskjet F2180 niet meer goed. Hij print als dit via de PC gedaan wordt prima, maar scannen en kopieren doet hij niet meer.

Bij het aanzetten 'knarst' de printer zoals altijd. De scanner-lamp gaat heel eventjes aan, maar dan gaan de aan- inktfout- en papierfout-lampjes knipperen. Ik heb op de HP site dit gevonden:
Issue: The Check Paper, Check Cartridge, and Power lights are blinking
zie hier

en de instructies gevolgd (1e oplossing werkte niet, 2e niet gedaan want hij werkte eerst wel). Echter, dit werkt niet, en de scanner/kopieer werkt nog steeds niet.

Als ik op scannen of kopieren druk, knippert het aan-lampje eventjes sneller, wat op een 'ik ben al bezig' iets duidt.

Wie o wie kan mij weer blij maken?
Alvast bedankt voor de moeite,

Niels

ps. zit op het moment op een Ubuntu, maar dat zou natuurlijk niets er mee te maken kunnen hebben (hij is op het moment zelfs los van de USB).

If the control panel overlay is already installed, and your printer has been working for some time, do not attempt to reinstall the overlay. Press firmly on the overlay to ensure proper installation of the overlay adhesive or pins.
Daarom heb ik deze oplossing niet gedaan. Overgens wel het 'firmly pressing' gedaan, maar zonder resultaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan