HP draadloze muis werkt niet (meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janus

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2000
Berichten
101
"Alles" al geprobeert, maar krijg hem niet meer aan de praat:
de draadloze muis van HP (wordt normaal gesproken samen met draadloss toetsenbord geleverd bij HP pavilion pc´s)
Ik heb hem ongeveer 3 maanden werkend gehad, maar van de week ineens niet meer, was iets van kazaa aan het downloaden, alles aan laten staan en daarna reageerde de muis niet of nauwelijks (erg traag)
Batterijen vervangen, systeemherstel gedaan, laatste software verwijderd (microsoft updates) maar niets helpt meer.
Het vreemde is dat de rechtermuistoets en het scrollwiel wel gewoon werken maar het lijkt of iets (software ?) het sturen van de muis in de weg zit.
Ik ben dan ook eigenlijk op zoek naar orginele HP installatie-software die bij de HP-Pavilion machines werdt of wordt geleverd voor deze draadloze optische muis (blauw-grijs/zilver)
Is er iemand die mij daaraan kan helpen of een andere oplossing weet ?

p.s.
het toetsenbord dat via dezelfde ontvanger werkt doet het wel goed
het is een ps/2 setje
Ik het een PIII 650, 512 MB, 80 GB HD, Nvidia Geforce FX 5200, Win XP
 
Draadloze muis

Eén van onze pc's is ook uitgerust met een draadloze muis en toetsenbord. Weliswaar ander merk. Aan de onderkant van muis bevindt zich een minuscuul "knopje" dat een paar seconden met een potlood of iets dergelijks ingedrukt dient te worden om de muis te activeren. Hetzelfde verhaal is van toepassing op het toetsenbord. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
 
in ieder geval bedankt, maar dat heb ik ook al geprobeert, helaas zonder resultaat.
 
Janus,

Het werkt als zo:

Wanneer je de batterijen hebt vervangen of bij andere storingen, dien je eerst het knopje op de ontvanger 1 keer in te drukken (het gaat nu knipperen) en dan druk je het knopje onder je muis 1 keer in (het knipperen van je ontvanger houd nu op) en je muis is opnieuw aangemeld bij de ontvanger.

Voor je toetsenbord geldt hetzelfde recept.

Bart
 
Het indrukken van de genoemde knopjes helpt niet, iemand anders die nog een oplossing heeft of eventueel de drivers voor dit draadloze Pavilion setje ?:(
 
Spring 2004 Original Keyboard Driver Collection

Janus,

Is dit wat voor je?
Heb eventueel ook nog : Spring 2004 Original Keyboard Driver Collection II voor je.

Bart
 
Bart, kan ik dit ergens downloaden ?
Ik zou het zeker willen proberen !!

Bedankt alvast
 
Bart,
dit zou hem best eens kunnen zijn echter deze driver installeert automatisch op c:\HP etc...
Ik heb een dual-boot met XP op D:
Dit werkt helaas niet maar ik ga kijken of ik de geinstalleerde files op c: kan opsporen en kan kopieeren
naar de betreffende mappen in d:

Hartelijk bedankt voor je hulp.
Groet, Janus
 
Helaas, ik beng bang dat deze mooie HP muis z´n langste tijd heeft gehad, ben nu al weken aan ´t kl*ten, elke keer pc opnieuw starten etc.. ik ben het nu zat, heb al zoveel drivers gedownload en geprobeert, niets werkt dus ik denk dat de muis de pijp uit is.
Morgen maar eens opzoek naar een mooie draadloze optische muis, iemand nog tips voor merk of type ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan