hp drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

MINET

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2000
hallo,

ik ben op zoek naar drivers voor hp deskjet 340
windows xp.
kan ze nergens vinden
minet

Als je naar de drivers zoekt op hp.com, kom je uit op deze pagina

Op die pagina is het volgende te lezen:
If what you were looking for is not listed, then it is not available for downloading from the web in this language.

Met andere woorden, er is geen driver voor XP te krijgen. Als er ergens een driver wordt aangeboden met de bewering dat het voor XP is heb je dikke kans dat het een driver voor Windows NT of 2000 is waarbij het installatiebestand is aangepast.

Waarschijnlijk zal XP deze drivers al hebben.

Gewoon op de site van HP en dan ff productnaam invoeren en klaar is kees

hallo robbert,

zou jij dat dan ff voor mij kunnen doen.
bedankt
minet

Robbert leest niet alle berichten en jij kennelijk ook niet, wat dat heb ik enkele berichten geleden allang gedaan.

hallo,

het vreemde is dat ze bij hp wel precies uitleggen hoe je hem moet installeren,maar niet waar je hem kunt downloaden(cd kan beschadigd of zoek zijn,en dan).

minet

Geplaatst door MINET
hallo,

het vreemde is dat ze bij hp wel precies uitleggen hoe je hem moet installeren,maar niet waar je hem kunt downloaden(cd kan beschadigd of zoek zijn,en dan).

minet

Als je goed de antwoorden had gelezen, had je er achter gekomen dat je niets hoeft te downloaden, de driver zit IN WINDOWS XP, dus ga gewoon naar printers, kies daar 'printer toevoegen' en kies daar uit de lijst die windows je presenteerd de Hp 340, staat er gewoon tussen (is al een standaard driver in ME).

HALLO,

Ik weet het ,lezen is en blijft een moelijk vak.

Nog een keer,stel je moet xp opnieuw installeren en precies bij de drivers is er iets mis met de cd.
hoe kom ik dan aan een driver?

minet

Is dit het geval??
Is wel heel ver gezocht.
Ik denk dan dat je wel een foutmelding krijgt tijdens installeren.

Tja, nieuwe cd?

Greetz Patrick

Het zou zo moeten zijn dat je, als je de printer aansluit en de PC dan aandoet, de printer wordt herkend en de drivers uit het bestand driver.cab gehaald worden.

Het bestand driver.cab is tijdens het installeren van XP op de harde schijf geplaatst, een CD is dus niet nodig. Als je servicepack1 hebt geïnstalleerd dan wordt het bestand driver.cab trouwens vervangen door een vers en up-to-date exemplaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan