HP dvPavilion9580ed, doet niets meer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hjic

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Berichten
62
Gister een paar updates van Windows geinstalleerd, volgens mij is dat toen gewoon goed gegaan.(waarschijlijk echter toch niet...)
Vanmorgen laptop aangezet en toen moest er al heel diep nagedacht worden, scherm bleef zwart. Na ongeveer een half uur toch maar weer uitgezet, gebeurden namelijk helemaal niets!!! Gaf niets aan, scherm nog steeds zwart. Opnieuw aangezet en toen werd er een melding van 'niet goed kunnen opstarten' gedaan, systeemherstel werd in werking gebracht.
Toen ik na enige minuten op 'voltooien' kon drukken heb ik dat gedaan, er zou een nieuwe opstart moeten gaan plaatsvinden.......
Vanaf dat moment niets meer!!!
Hoor de vin draaien maar beeld blijft zwart. Wordt overigens wel erg warm....
Zie in het begin wel allemaal dunne gekleurde streepjes over het scherm lopen, die gaan over in lichte en donkere vlekken om daarna weer een zwart scherm te geven.
Krijg helemaal geen reactie meer!!!
Laptop is bijna(dec) twee jaar oud.

Iemand advies????
 
Maar hoe kom ik daar dan??
Ik zie namelijk helemaal niets. Geen cursor, niets als ik op knopjes druk en daarbij heb ik hier ook helemaal geen kaas van gegeten.
 
Maar hoe kom ik daar dan??
Ik zie namelijk helemaal niets.
Tijdens het starten de toets F8 een paar maal indrukken.
Dab krijg je een scherm met een aantal start opties.
 
@TS: heb je een windows cd/dvd? zo ja, probeer daar dan eens van op te straten
 
Laptop zojuist weg gebracht.
Hopelijk valt het mee maar vrees het ergste.
Zal laten weten wat er uit is gekomen.
 
Als het is gekomen nadat er ene update is geinstalleert, zal het wel meevallen, dus het zal waarschijnlijk wel iets softwarematig te maken hebben.
 
Zojuist even gevraagd hoe de zaken ervoor staan.
Wat er precies kapot is weten ze (nog) niet; of het videokaartje of het beeldscherm!
Maar wat ik heb begrepen is het bij alle twee de mogelijheden einde oefening.
Zou de laptop alleen nog kunnen gaan gebruiken met een extern beeldscherm. Dat is in mijn geval geen optie.
Moet dus opzoek naar een andere laptop......
 
Laptop december 2007 gekocht bij de Makro en is dus nog geen twee jaar oud. Omdat er toch een soort van 'levensverwachting' bij een produkt hoort te zitten heb ik contact opgenomen met HP. Volgens Makro namelijk maar 1 jaar garantie..
De HP-mevrouw kon mij echter blij maken, zei vertelde dat er bij de 9000-serie een jaar extra garantie is afgegeven. Dat is dus mazzel!!!!
Ga 'm vrijdag halen, dan is er een back-up gemaakt van de harde schijf, laat 'm ophalen door HP, die maken 'm dan, krijg ik 'm weer terug, dan weer naar die andere winkel waar alles er weer op wordt gezet.
Een heel gedoe maar dan heb je ook wat........als het goed is.
 
Laptop is gister opgehaald dus nu is het afwachten.....
 
Na bijna 3 weken weg te zijn geweest is de laptop vanmiddag weer thuis gebracht:).
En....ik heb weer beeld!!!!
Echter volgend probleem heeft zich aangedient, mijn wachtwoord werkt niet meer!!!
Kan er dus niet inkomen, heeft het over een usb-flash die ik kan gebruiken voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Ga nu dus uitzoeken hoe dat nou weer moet?????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan