hp dx2200 opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Ik heb een hp dx2200, wanneer ik hem aan deed blaasde de fan heel hard daarna ging hij langzaam weer normaal blazen.
dus ik heb er nieuwe koelpasta op de cpu gedaan.
maar toen ik hem weer aan deed blief de cpu fan heel hard en kreeg geen beeld.
toen ik de cmos eruit heb gehaald 30sec er de pc weer aan deed kreeg ik beeld en blief de cpu fan normaal.
het rare is wanneer ik de cmos er weer in doe blaast hij weer heel hard en geen beeld:(
cmos eruit en hij start weer normaal, de processor tem is 46 gr das normaal tog?:)
maar ik vind dit heel raar.
en wanneer hij heel hard blaast dan knippert de hdd lmapje heel snel:confused:

wat kan er aan de hand zijn?

de condensators zijn niet bol.
 
Je hebt wel veel problemen met je dx2200 :p
Als je computer bij het opstarten even heel erg hard blaast is dat normaal, maar blaast hij ook heel hard als je hem gewoon gebruikt?
 
Ik heb het bios geupaded daarna geen problemen gehad, nu installeer ik de updates en start ik de pc opnieuw op en probleem is er WEER:shocked:
én de hdd lampje flikkert heel erg snel:confused:
 
Heb er ook een nieuwe videokaart in gezet asus radeon hd5450 op de doos staat requirements powersupply 450 watt or greather, maar op mijn voeding staat 250 max, zou dát misschien het probleem zijn?
 
Ja dat is een groot probleem! Ik raad aan een 450/500 watt voeding te kopen van een a-merk.
 
Een htcp betekent niet 'voeding onder de 450 watt' die reviewers hebben ook een ocz modstream pro voeding. Die zijn volgens mij niet onder de 500 te krijgen. Met amerk bedoel ik corsair, cooler master, seasonic, of ocz.
 
heb mijn Eigen 350watt voiding erin gezet en merk géén verschil:(
het rare is dat wanneer ik de cmos batterij erin laat de pc fan constant heel hard en luid blaast:shocked:
wanneer ik de cmos eruit haal start hij normaal op:)
maar nog het vreemde is WINDOWS ONTHOUD MIJN DATUM ÉN TIJD:shocked::shocked:
Want als ik de cmos erin heb kan ik wel booten maar wanner ik in het bios de datum instel en save en herstart blaast de fan luid en krijg geen beeld en het hdd lampje knippert heel snel:confused:

En wanneer ik de cmos eruit heb en in Windows 8.1 bezig ben loopt hij ineens vast kan niks meer geen hdd activiteit :confused:

als ik het geheugen eruit haal en pc opstart dan piept het moederbord wel dus waarschijnlijk ligt het niet aan het moederbord.

hmm gek probleem:(
 
ik heb de bios firmware terug gezet van 1.10 naar 1.09, alles werkt nu goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan