HP EAsy Access toetsenbord in Windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeeZet

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
Ik heb een HP Easy Access toetsenbord. In XP was er een driver om 8 toetsen te programmeren. Software vooor Windows 7 is er niet en HP neemt niet eens de moeite om mijn mailtjes hierover te beantwoorden.
Op Internet krijg ik allemaal verwijzigingen naar de sneltoetsen. Kent iemand een programma om toetsen aan een opdracht toe te kennen?

Zonder Win7 drivers voor dat toetsenbord gaat dat niet lukken

@mrmusic: Dat betwijfel ik. Er is ook ondersteuning voor het 'oude' WDM drivermodel dat XP gebruikt in Vista en W7. Natuurlijk is wel van belang of het 32-bits of 64-bits drivers zijn die je hebt van XP voor dat toetsenbord. Als je W7 64-bits hebt geïnstalleerd, dan kun je geen 32-bits drivers van XP gebruiken en andersom.
Stel dat de driversoftware een setup.exe of install.exe gebruikt, dan zul je daar wel op moeten rechtsklikken, eigenschappen kiezen en in tabblad Compatibiliteit XP aangeven, anders zal setup/install waarschijnlijk gaan piepen over de besturingssysteem-versie.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Easy Access en W7 64 bit gaat op geen enkele manier lukken welke compatibiliteitsmodus je instelt maakt niet uit. Zelfs in de XP Mode krijg je het niet aan de gang.
Ik heb wel een andere oplossing: HotKeyz. Het blijkt dat de 8 sneltoetsen gezien worden als 1 toets. Met deze losse toets en de combinaties Ctrl + sneltoets, Alt + sneltoets, Shift + sneltoets en Windowstoets + sneltoets heb ik zo al 5 mogelijkheden. Ik heb nog niet uitgeprobeerd of de rechter-alt-toets als een aparte toets wordt gezien, want dan is er nog een mogelijkheid.
Iedereen bedankt voor het meedenken
Groeten,
PeeZet

Geen idee welke software/drivers je gebruikt hebt, maar hier staat de software die (minstens) onder XP én Vista (zowel 32-bit als 64-bit) zou moeten werken.

Omdat de compatibiliteit tussen Vista en W7 behoorlijk aanwezig is, kun je proberen om even dat Hotkeyz te deïnstalleren en daarna een poging doen met bovengenoemde software.

Succes,

Tijs.

Hoi Tijs
Ik kende die link en er staat Vista 64bit bij. HP heeft verschillende links en ik heb voor alle zekerheid deze link nog eens geprobeerd met verschillende compatibilteitsmodi maar ik blijf een melding krijgen dat het programma niet geschikt is voor mijn systeem.
Ik blijf bij HotKeyz.
Bedankt voor je meedenken.
Groeten,
PeeZet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan