HP F2280 brand lampje met E

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieter78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2010
Na het verwisselen van onze cartridge heeft de printer het wel even gedaan, na het aanzetten van de printer of bij het starten van een printopdracht gaat er een lampje branden met een E (normaal staat er op deze plek een getal van hoeveel kopieen je wil hebben. Wat kunnen we hier aan doen?

Eerste wat je altijd even moet doen is de voedingsstekker eruit halen. Minuut of zoiets wachten en dan de stekker er opnieuw instoppen.
Zie hier voor evt. verdere stappen die je kunt proberen.
Stop verder alle papier er opnieuw in, kijk na of er ergens papier in de printer vastzit, plaats de cartridge er opnieuw in, check of je niet het afdeklabel van de cartridge vergeten bent te verwijderen, doe een dieptereiniging van de printkop(pen) etc.

Verder kan ik niet beoordelen of de error misschien aan het gebruik van niet-HP cartridges zou kunnen liggen (als je inderdaad dat gedaan hebt).

Succes,

Tijs.

Bedankt voor uw reactie,

Al deze dingen hebben we al gedaan, ik ben terug naar de winkel geweest omdat het inderdaad geen HP-cartridge waren. De mevrouw bij de winkel meldde dat dit eigenlijk niet kan en dat hij het dan met de kleuren-cartridge wel moet doen (die is nog van HP). Ik heb nu net de zwart-cartridge eruit gehaald en gekeken wat hij dan doet. Een document print hij niet maar een kopietje (alleen rode kleur) doet hij wel. Dus is het denk ik duidelijk dat het echt aan de cartridge ligt. Sinds ik die er uit gehaald heb, staat er ook geen E meer. Ik ga van de week terug met mijn inkt, ik ben benieuwd!

Het is gelukt, ik ben naar de winkel terug gegaan met mijn verhaal, dat de printer het wel doet met de originele Hp kleuren inkt en niet met de nep zwarte inkt. Ik heb van allebei het geld teruggekregen (de kleurencartridge had ik ook al gekocht) en de originele HP inkt gekocht en hij doet het weer als een zonnetje. Super!

Fijn dat het weer goed werkt. :)

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan