hp factory reset lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erpee

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Ik heb een Hp Pavillion dm1 laptop. Hij is in de loop der jaren vervuild geraakt. Ik wil m weer in originele setup hebben.
# HP software voor de reset geeft een fout, werkt dus niet.
# Rescue disk maken kan niet, geen optische drive, usb mogelijkheid is er niet.

Hoe krijg ik de laptop weer in originele toestand. Heb zelf wel originele win 7 installatie schijf maar mijn vraag ligt vooral bij de drivers.
Hoe weet ik welke ik moet hebben, t zijn er zoveel als je bij hp zoekt...

Laatst bewerkt:
Hoi erpee

Probeer maar even ( ALS je niet anders kan ? :( ) bij uitvoeren intypen dxdiag dat is dus diagnose voor direct X enz..
Maar in het begin venster ( eerste venster ! ) zie je meteen alle juiste gegevens over jouw systeem, misschien ook op die manier je kan achter-komen welke je evt. driver of wat dan ok anders nodig voor downloaden hebt :(

P.S. Heleboel gegevens met of via bekende SPECCY kan je ook over jouw systeem komen te weten ..

Of je eindelijk zoiets ook wat helpen kan ?? ==>>

Dus .... als je achter volledige gegevens komt welke HP dat is, iedereen zal je hier waarschijnlijk beter en makkelijker dankzij dit gegeven kunnen helpen ...

Laatst bewerkt:
@Terrarabo

:) Maar kijk even boven nog eens wat hij wil en wat hij niet kan ....:confused:

Usb kan niet. Hp software laat alleen cd's toe. Beetje idioot in een apparaat wat standaard zonder drive geleverd wordt maarja...

Nee. Ik bedoel hp heeft 2 versis software voor het maken van recovery media. De 1 is alleen voor optische drives. De ander is ook voor usb. Op mijn laptop staat jammer genoeg de eerste versie.

Goed dat ik doorvraag dan.
Een iso van W7 op het www zoeken, daar een USB van maken. Handleidingen genoeg te vinden en in het BIOS USB als eerste opstart zetten. Opstarten van USB en installeren die handel. Wel dezelfde versie nemen, welke heb je ?

versie: Windows 7 Home Premium 32-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.151019-1254)

Maar als ik zo'n ISO installeer, hoe gaat dat dan met de drivers?

:confused: Voordat wat met herinstallatie moet beginnen la' maar hem leren hoe zal hij achter eigen serie/registratie nr. van eigen windows achter-komen die strakjes heeft nodig toch ?

Bijv. -->> zoiets ? :( -->> KIJK

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan