HP G61, welke variant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fruitilicious

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
6
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik besloten voor de laptop HP g61 420 te gaan (€500,-), met een T6600 processor. Morgen ga ik er een kopen, maar gisteren zag ik in het mediamarkt krantje de HP g61 410 staan voor €444,- , maar die heeft o.a. als mindere eigenschappen een T4300 processor en ook een minder snelle harde schijf, dat soort dingen.

Mijn gebruik bestaat vooral uit internet, msn, uitzendinggemist, beetje dowloaden (niet meer dan een youtube-converter), welke van de 2 kan ik dan het beste nemen?
Het is natuurlijk ook de bedoeling dat ie nog lang mee kan.
 
Ja weet je wat het is, ik vrij lang rondgekeken naar een laptop, ook welk merk enzo,
DELL was mijn eerste keus, maar viel ook al snel af omdat die kennelijk ook erg veel problemen hadden. (Thuis wel enkel DELL, nooit problemen mee)
Hieruit blijkt Asus wel goed te zijn, maar daar is de service dan weer slecht hoorde ik
HP wel erg goede service, maarja nu blijken die laptops een bij elkaar geraapt zootje te zijn.
Als je je in een merk gaat verdiepen zijn overal wel nadelen te vinden.. Kennelijk ben jij niet zo'n HP-fan, welk merk dan wel? Mocht ik toch niet voor de HP gaan, ben ik wel geneigd naar Asus. Maar volgens mij kun je zo eeuwig bezig blijven over welk merk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan