HP Ipaq 3670 geupgrade met corrupte ROM file, doet nu niets meer.....wat nu?

• Onderwerp starter Onderwerp starter gvh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gvh

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
Ik heb een HP ipaq 3760 in bruikleen van iemand en die vroeg mij of ik misschien nieuwe software erop kon zetten, hij draaide op pocket pc 2002 en hij wilde graag 2003 versie. Ik dacht die gevonden te hebben op een of andere site, ik had een programmaatje host11.exe waarmee een *.nb0 file op de pocket pc werd gezet.

Toen ik hem daarna opstartte hoorde ik allerlei kraken via de speaker maar verder gebeurde er niets.

Nu wil ik dus weer terug naar pocket pc 2002, maar hoe doe ik dit? Ik heb toevallig nog een *.nbf backup van mijn ROM bestanden toen ik een officiele update van HP moest installeren, maar hoe zet ik dit bestand weer terug.

Ik heb al geprobeerd:
die backup file die ik heb te hernoemen naar *.nb0 ipv nbf en dan via host11.exe te uploaden, dit gaat in principe wel, maar als hij op 99% is van het uploaden verliest hij elke keer de usb verbinding.

als ik de officiele hp rom update draai vraagt hij mij om eerst de pda in de cradle te zetten en te active syncen, maar ja er staat corrupte software op de pda, dus syncen doet hij niet. Wel kan ik hem in een remote usb update modus krijgen, zodat dat host11.exe programma verbinding met hem krijgt.

Ik weet het allemaal effe niet meer. Is er niet gewoon een CD van pocket pc 2002 die ik erin stop en die zichzelf weer gewoon installeert, of werkt dat niet zo. Ik heb wel een Compaq Companion CD, maar daar staan alleen maar utilities op.....

help?

zul je altijd zien, ik probeer een laatste middel, en ja hoor....hij doet het weer.....ik weet niet hoe, maar blij ben ik wel......

toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan