HP iPAQ rz 1700 serie

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry1947

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
343
Ik kan niet synchroniseren met deze ipaq sinds ik een nieuwe computer heb met windows 7 home premium en office 2010. Het ging eerst bij windows xp met active sync maar nu met windows mobile center werkt dat niet meer. Weet iemand een oplossing hiervoor. bvd gr harry
 
wat voor besturing heeft deze hp als hij op win 7 niet kan dan werkt hij ook niet
 
Bedankt.Ik heb de nieuwe software geinstalleerd dan gaat hij synchroniseren maar er gebeurt niets.
Het probleem is als ik windows mobile centrum open dan staan er 2 aangevinkt nl mobiele favorieten en bestanden. De andere zoals contacten en agenda en email en taken en notities staan niet aangevinkt maar ik kan ze ook niet aanvinken. Als ik ze wil aanvinken in het witte vakje ervoor gebeurt er niks.
Wat kan dat zijn. bvd gr harry
 
het zou handig zijn als je een screenshot maakt , dan zie ik namelijk wat je voor je hebt

een handig programma om dat mee te doen is 7capture website

en dan upload je het genomen plaatje op deze website imageshack website

en dan post je de link hier
 
als je via het menu start naar Synchronisatiecentrum zoekt kan je daar niet wat mee ?

of gebruik je dat al ?
 
Ik heb hier een soortgelijk plaatje en ik kan alleen de 2 laatste aanvinken en de rest niet.windowsmobileapparaatcentrum.gif
Ik hoop dat het gelukt is.
Ik zit nl niet op de computer waar het apparaar opzit.
gr harry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan