HP kan niet opstarten en Caps lock knippert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Hallo allemaal

[video=youtube;Gf0t15ky6LI]https://www.youtube.com/watch?v=Gf0t15ky6LI[/video]

heb een probleem met mijn hp probook 4740s

ik weet niet wat ik moet doen om mijn laptop te fixen

een beetje in de midden van de filmpje kan je mn ventilator horen draaien op volle toeren
en ik kan alleen uitdoen als ik mn accu eruit haal

pls help :(

MVG

Laatst bewerkt:
Hallo

Hoe oud is deze laptop???

Indien gedateerd ---> is deze ooit zuiver/stofvrij gemaakt ???

Dit :

"open maken en kijken wat de probleem is" en ... "Niks kunnen vinden... zelfde probleem.. pff "

Hoe ver reikt uw technische kennis ??? enkel openen om eens te kijken , zonder technische bagage heeft geen enkel nut.

Persoonlijk zou ik controleren of de thermisch geleidende pasta , en eventueel gemonteerde thermal pad's niet uitgedroogd/gekrompen zijn.

Is de heatpiperadiator nog zuiver/stofvrij.

Het lijkt er inderdaad heel sterk op , dat de g.p.u./motherboardchipset gedeeltelijk van het motherboard is losgekomen. (gesmolten soldeerverbindingen tussen chipset/motherboard)

Meest voorkomende oorzaak ---> langdurige/extreme oververhitting.

Op regelmatige basis eens deftig zuiver/stofvrij maken (kost slechts enkele minuten tijd) had dit zo goed als zeker kunnen voorkomen.

Peter

Laptop is 1 jaar en nog wat maanden oud en ik heb alles stof vrij gemaakt en verder zag ik niks los of wat dan ook
Maar ik merk nu dat die lichtje niet meer brand...

En is die heat pipe dinges van koper want als ik de achter kant open doe zien ik die

Laatst bewerkt:
Hallo

"Laptop is 1 jaar en nog wat maanden oud " --> laptop is dan NU toch nog onder E.u. garantie (2 jaar) ???

Persoonlijk zou ik deze claimen ...

Zelfs al mocht er geen garantie meer zijn op deze laptop ---> dit is geen normale levensduur , wat je van dit toestel mag verwachten...

"En is die heat pipe dinges van koper want als ik de achter kant open doe zien ik die" --> kun je dit vertalen naar ....;)

In extremis , en met heeeel veel verbeelding ... --> start deze laptop eens op zonder l.i.o.n. batterij.

Veel laptop's weigeren op te starten met defekte batterij ... dit heeft wel niet de korrekte symptomen .. , maar je weet maar nooit.

peter

Hallo

"Zonder accu maar wel aangesloten doet hij het nog steeds niet "

Dit was uiteraard te verwachten .

Zal dus garantie worden .... indien deze nu nog aanwezig is ---> "Ik zal hem is vandaag open maken en kijken wat de probleem is "

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan