HP laptop doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

little123

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Heeyy,
Ik vroeg mij af of iemand mij misschien kon helpen met mij laptop.

Ik heb pas een nieuwe HP G62 B09ED laptop gekocht en een paar weken terug gewoon tijdens het gebruik van mijn laptop (op internet/msn) viel die opeens uit en startte die zichzelf op, dit is een paar keer gebeurd. Een vriend zei dat ik op de website van HP drivers moest installeren.
Dit heb ik gedaan, heb een aantal gewoon gedownload en geinstalleerd (ging er van uit dat het geen kwaad kon).

Maar nu doet mij laptop nog vreemder:( tijdens het opstarten (na het intoetsen van mij wachtwoord bij 't welkom scherm) blijft tie heel lang laden (dus ik kom niet eens op me bureaublad) als ik dan op het powerknopje druk, krijg ik een zwart scherm en kom ik weer uit bij mij aanmeld scherm en dan gaat alles wel goed.
Of nadat ik me wachtwoord heb ingetypt start mij laptop gewoon op en dan wil ik bijv. internet opstarten maar alles gaat dan vast lopen :confused: en moet ik het opnieuw starten (wat een keer niet eens lukte, dus heb ik maar accu eruit gehaald.... wat ik waarschijnlijk niet had moeten doen... maar me laptop deed niks meer:()

Maar ik denk dus dat het probleem aan die drivers liggen die ik heb geinstalleerd, maar weet niet wat ik nu moet doen :(:confused:

dit is inderdaad een vervelend probleem kan je systeem herstel proberen ?
als je Ctrl + Alt + Del in typt en dan in het taakbeheer gaat naar prestaties hoeveel procent is de bovenste ?

Laatst bewerkt:
Mijn processorgebruik, bedoel je dan? die verandert namelijk nogal om de paar seconden naar getallen tussen de 0 en tot nu toe hoogste wat ik kreeg was 20

windows 7
windows logo links onder > msconfig in de zoek balk typen > tabblad opstarten

windows xp
start > uitvoeren > msconfig > opstarten

Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou HP even belllen.
Misschien weten zij wat dit is.
Anders heb je altijd nog garantie :)

er draait wel veel maar geen verdacht programma

probeer systeem herstel naar de dag dat je nog geen problemen had

systeem herstel vind je

windows logo
alle programma,s
bureau - accessoires
systeem werkzet
systeem herstel

p.s dit kan een klein uurtje duren lees goed wat er gaat gebeuren en maak zelf uit of je er mee door wil gaan
p.p.s je kan systeemherstel ook weer ongedaan maken :)

Laatst bewerkt:
er draait wel veel maar geen verdacht programma

probeer systeem herstel naar de dag dat je nog geen problemen had

systeem herstel vind je

windows logo
alle programma,s
bureau - accessoires
systeem werkzet
systeem herstel

p.s dit kan een klein uurtje duren lees goed wat er gaat gebeuren en maak zelf uit of je er mee door wil gaan
p.p.s je kan systeemherstel ook weer ongedaan maken :)

Dan ga ik dat proberen, dankjewel :D:love:

laptop start weer snel op MAAR is inmiddels 3 keer uitzichzelf herstart:eek:
Ben dan gwn bezig sluit alles af en krijg ik een zwart scherm.... en dan als ik op me vinger op me mousepad beweeg of gwn aan een knopje zit start me laptop weer op (alsof het op sluimerstand staat)
krijg dan een zwart scherm met systeemfout en dan heb ik 3 verschillende opties om windows op te starten... en dan doet tie het gewoon weer helemaal top ... totdat weer herstart uitzichzelf. :(:confused:

ga naar windows logo > configuratie scherm > energie beheer > de schema instellingen wijzigen waar het rondje van geselecteerd is > geavanceerde energie-instellingen wijzigen

daar vind je waarschijnlijk een instelling die niet goed staat :)

ga naar windows logo > configuratie scherm > energie beheer > de schema instellingen wijzigen waar het rondje van geselecteerd is > geavanceerde energie-instellingen wijzigen

daar vind je waarschijnlijk een instelling die niet goed staat :)

Ik heb geen idee hoe ik moet bepalen welke instelling niet goed staat maar heb maar op standaardinstellingen voor schema gebruiken gedrukt

Nu hopen dat me laptop zich weer gaat gedragen als een normale laptop :)
Bedankt

Laptop is nog niet uitgevallen (opnieuw opgestart uitzichzelf), maar nog steeds probleem met opstarten :confused:

Windows start scherm duurde 3 minuten, daarna zwarte scherm (die normaal niet eens echt opvalt, omdat je gelijk bij je inlogscherm komt) die duurde iets meer dan 2 minuten... dit hoort toch helemaal niet voor een nieuwe laptop & bovendien startte mijn laptop gewoon snel(er) op

Heb een hard disk test gedaan (f10 in het biossysteem ofsow....) tijdens de long hard disk test die 99minuten zou moeten duren, na 5 minuten (0%) kreeg ik een melding:

Hard disk 1 full (305) Maar mijn hard disk is helemaal niet vol :confused:

Maar zou dit het probleem kunnen zijn waarom mijn laptop zo raar doet? :eek::confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan