Heeyy,
Ik vroeg mij af of iemand mij misschien kon helpen met mij laptop.
Ik heb pas een nieuwe HP G62 B09ED laptop gekocht en een paar weken terug gewoon tijdens het gebruik van mijn laptop (op internet/msn) viel die opeens uit en startte die zichzelf op, dit is een paar keer gebeurd. Een vriend zei dat ik op de website van HP drivers moest installeren.
Dit heb ik gedaan, heb een aantal gewoon gedownload en geinstalleerd (ging er van uit dat het geen kwaad kon).
Maar nu doet mij laptop nog vreemder
tijdens het opstarten (na het intoetsen van mij wachtwoord bij 't welkom scherm) blijft tie heel lang laden (dus ik kom niet eens op me bureaublad) als ik dan op het powerknopje druk, krijg ik een zwart scherm en kom ik weer uit bij mij aanmeld scherm en dan gaat alles wel goed.
Of nadat ik me wachtwoord heb ingetypt start mij laptop gewoon op en dan wil ik bijv. internet opstarten maar alles gaat dan vast lopen
en moet ik het opnieuw starten (wat een keer niet eens lukte, dus heb ik maar accu eruit gehaald.... wat ik waarschijnlijk niet had moeten doen... maar me laptop deed niks meer
)
Maar ik denk dus dat het probleem aan die drivers liggen die ik heb geinstalleerd, maar weet niet wat ik nu moet doen

Ik vroeg mij af of iemand mij misschien kon helpen met mij laptop.
Ik heb pas een nieuwe HP G62 B09ED laptop gekocht en een paar weken terug gewoon tijdens het gebruik van mijn laptop (op internet/msn) viel die opeens uit en startte die zichzelf op, dit is een paar keer gebeurd. Een vriend zei dat ik op de website van HP drivers moest installeren.
Dit heb ik gedaan, heb een aantal gewoon gedownload en geinstalleerd (ging er van uit dat het geen kwaad kon).
Maar nu doet mij laptop nog vreemder

Of nadat ik me wachtwoord heb ingetypt start mij laptop gewoon op en dan wil ik bijv. internet opstarten maar alles gaat dan vast lopen

Maar ik denk dus dat het probleem aan die drivers liggen die ik heb geinstalleerd, maar weet niet wat ik nu moet doen