HP laptop niet uit slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

inky66

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2013
Goedenavond,

Ik heb een HP Pavilion DM1 11 inch laptopje, met windows 8. Sinds enige tijd komt hij niet meer uit slaapstand. Er gaan wel lampjes branden, en bij dichtklappen van het deksel hoor ik de fan erg hard werken, maar het scherm blijft zwart. Momenteel is het vooral als ik het deksel dichtklap (staat ingesteld op in slaapstand gaan bij deksel dichtklappen); op dit moment komt hij wel uit slaapstand als ik hem na een paar minuten in slaapstand laat gaan, maar dit deed ie eerder ook niet.
Ik heb al van alles geprobeerd: batterij eruit en erin, windows opnieuw geïnstalleerd maar dit mocht allemaal niet baten. Ik heb bij energie-beheer ook al diverse wijzigingen gedaan.
Ik kan natuurlijk de slaapstand uitzetten, maar zou het probleem ook op te lossen zijn?

Voer eens een uitgebreide schijfcontrole uit met alle twee opties aangevinkt. Vervolgens probeer je met ccleaner je harde schijf te schonen.

Hoi, volgens Windows 8 zijn mijn schijven in orde. Wat zou ik met cc cleaner precies moeten doen volgens jou? Gr. Ingrid

Om precies te zijn moet je ccleaner laten lopen. Alleen downloaden en niets doen helpt niet.

Mocht je harde schijf vol zijn en heb je je prullenbak niet geleegt dan zal ccleaner voorstellen om dat alsnog te doen.

Laatst bewerkt:
Goh, dat is nog eens een slimme opmerking ;-)
Mijn harde schijf is niet vol en er zit niks in mijn prullenbak omdat ik net windows 8 opnieuw geinstalleerd heb. Cc cleaner kan dan denk ik ook niets voor mij doen.

Om precies te zijn moet je ccleaner laten lopen. Alleen downloaden en niets doen helpt niet.

Mocht je harde schijf vol zijn en heb je je prullenbak niet geleegt dan zal ccleaner voorstellen om dat alsnog te doen.

Vindt ik prima zo. Succes met de computer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan