HP laserjet 1100

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
Berichten
2.364
Geachte Heren en Dames

Ik heb na problemen met mijn Laserjetprinter contact gehad met de servicedesk van HP,
Deze adviseerde mij een tooltje te plaatsen, wat ze zouden opsturen, dit was een kussentje om te voorkomen dat de printer twee of meerdere vellen oppakt.

afijn, dit heeft het probleem prima opgelost...............
alleen een helpdesk zou geen helpdesk zijn, als ze je daarna niet met een ander probleem op zouden zadelen.................

Wat is het geval, in plaats van een kussentje hebben ze 10 van die tooltjes opgestuurd.
dus nu mijn vraag, zijn er onder de helpmijers lieden die een hp laserjet 1100 hebben en die wel zo`n tooltje opgestuurd willen hebben, want weggooien vind ik zonde

groeten Oossie
 
Laatst bewerkt:
Nou, wel heel graag. Niet voor mij persoonlijk, maar voor een school waar ze een paar van die dingen hebben met precies dezelfde klachten. In een PB stuur ik je het adres van die school, als je er dan 3 kan missen maak je een zooi leraren/leerlingen een stukkie blijer.
 
Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem, en ik ga het eens vragen aan hem of hij geïntresseerd is. Woon jij in Nederland of België? Want kan anders wel een dure grap worden...
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Nederland, en zo`n pakketje weegt bijna niets, dus ik denk niet dat het opsturen duur is
maar laat het maar ff weten

groeten

Oossie
 
Neen, het pakketje is geen erg, maar ik moet je kunnen vergoeden voor het versturen, en een overschrijving via de bank naar het buitenland kost snel 7 a 8 euro, alleen aan admin kost...
Anders moet je me kunnen zeggen hoeveel het kost (stel bvb 5 euro) en dan stuur ik die op per post naar jou. Als dat biljet tss een blad papier zit kan je dat niet zien van buitenaf, en dan zal dat wel aankomen...
 
Je kan ze gratis bestellen @ hp.com, net zo makkelijk dan.
 
Ja, dat kan ook, maar ik vind het zonde als ze bij mij liggen te verstoffen.
Vandaar dit Topic

Groeten Oossie
 
Ik heb er nog drie in de aanbieding,

als er nog belangstelling voor is, verneem ik dat graag

groeten Oossie
 
doe maar de adresgegevens in PB, komt het in orde

groeten Oossie
 
hallo Oossie,

Kan je me er ook een sturen?

[editmod] adres gegevens verwijderd is niet verstandig zo[/edit mod]

Als er kosten aan verbonden zijn mag je me dat altijd laten weten... wonder.boy@pandora.be

Alvast bedankt!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan