HP Laserjet print gelijkmatige vlekjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoli65

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Na het uit- en inhalen van alle toners print mijn HP Laserjet 3500 nu gelijkmatige vlekjes op elke print, totaal 6-7, net als kleine zwarte geveegde speldeprikjes.
Er is ook 1 hele dunne verticale streep.
Ik heb de toners nagekeken en gecontroleerd op vlekken, maar die zie ik niet.
Ook kan ik geen drum vinden in dit apparaat? (Als dit het zou zijn).

Ik heb vanavond al contact opgenomen met HP, maar die zijn niet meer bereikbaar vandaag.

Wat kan dit zijn?

De printer is anderhalf jaar oud en print altijd uitstekend... totdat ik met de toners ging spelen....

Wie o wie helpt mij op weg??

Bedankt,
Yolanda

De drum zit waarschijnlijk in de cartridge (groen-achtige rol) Wanneer die beschadigd raakt zie je op alle afdrukken dezelfde stippen/strepen. Daarom moet je ook altijd erg voorzichtig zijn bij het plaatsen van zo'n cartridge. Als je bij het insteken al de rol aanraakt of beschadigd, heb je dus steeds weer die vlekken op dezelfde plek op het papier.Toch waarschijnlijk nieuwe cartridge kopen lijkt me.

Oja, natuurlijk, de drum zit in de cartridge zelf....
Da's balen als die beschadigd is.
Het is een kleurenprinter, dus ik heb 4 cartridges. De vlekjes zijn zwart, kan ik er dan vanuit gaan dat het de zwarte cartridge is waarvan de drum beschadigd is?

Bedankt,
Yolanda

Ik heb de drum even bekeken, en er zit inderdaad een kleine 'put' in de blauwe rol.
Bale, er zit nog zoveel inkt in!

Kan niet alleen de drum vervangen worden?

Laatst bewerkt:
Helaas , het is een alles in 1 ding. Ik denk dat, als je al een andere drum kunt regelen, deze wellicht duurder zal zijn dan een nieuwe cartridge. Heb ik het nog niet eens over het plaatsen van zo'n drum met wederom beschadigingen tot gevolg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan