HP laserprinter 3015 vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Dag Allemaal, in een eerdere vraag heb ik hulp gevraagd voor een HP 3015 laserprinter en heb daar ook antwoord op gekregen.

Echter datgene wat ik zooek heb ik nog steeds niet gevonden. Voor deze printer moet een stuk software zijn waarmee o.a. de instellingen van de printer kunnen worden aangepast (lades etc) maar ook bekeken kan worden hoeveel prints de printer heeft gemaakt (levensduur).

De software vindt ik niet op de site van hp.

Via het menu op de printer kan ik de standaardlade instellen. Enigste probleem is dat ik deze niet vastgezet krijg en ik iedere keer op een paar knoppen moet drukken als ik wil printen.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen ?

Bij de meeste printers kun je dit vastleggen in de printer instellingen van Windows.
Dit doe je dan via ->instellingen->apparaten->printers en scanners->klik op de printer->kies beheren->printereigenschappen->voorkeursinstellingen

De hoeveelheid prints en veel instellingen kun je volgens mij zien op de zelftest die je print via het instellingenmenu.

Dag Maestro, dank voor je antwoord. Helaas werkt dat bij deze printer niet. Senso Jouw antwoord moet ik nog proberen. Misschien in de eerste vraag niet duidelijk genoeg gemeld ik krijg de lade wel geselecteerd in het menu maar ik krijg deze niet vastgezet en ik weet niet wat daar de oorzaak van is.
Manamana dit is de verkeerde handleiding die jij geeft is een alles in 1 terwijl ik gewoon een monochroom laserjet P 3015 heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan