HP loopt vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

adambel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Ik heb een pc Hp pavillion al 1 jaar.
Gisteren deed de pc raar, ik start hem op maar hij blokt in de begin ( bij de hp welkomtekst ) verder kan ik niks doen. Ik kan op niks drukken of klikken. De pc zit gewoon vast.

Weet iemand wat er aan de hand is ?

hp pc's = vuilnis....

afijn heb je al geprobeerd in veilig modus?
of loop gewoon echt je hele pc vast?

overigens staat HP hier bekent onder...
alleen ik zal zo niet weten wat de oorzaak is en hoe dit opgelost kan worden.

iets meer info doet deugt

Laatst bewerkt:
hp loopt vast

Bij de hp welkomtekst loopt de pc vast. Dus ik kan niet op f8 drukken enz.

Ik bedoel de hp welkomtekst ( in het blauw met keuze s f8, ESC enz ) Ik druk op f8 enz maar er gebeurt niks.
Hij zit gewoon vast

het is de bedoeling dat je je pc opnieuw opstart. Als hij opstart gelijk f8 indrukken.

Probleem HP Pavillion Blauw scherm

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem en vind het heel storend omdat je hierdoor HELEMAAL niets meer kunt doen met de computer hij blijft altijd op dat blauwe hp scherm hangen en je kunt niets doen. Ik heb erg lang gezocht naar iemand op google/internet met dit probleem. Deze site is de enige waar het staat en waar ik hetzelfde probleem vondt, alleen tot mijn spijt staat er geen antwoord/oplossing hier. Ik wil zéér graag weten wat de oplossing is geweest bij jou, of andere mensen die hier a.u.b. nog willen reageren en een oplossing kennen/weten? Ik heb ook een HP Pavillion en het is echt erg storend omdat ik hem erg nodig heb en nu niets meer kan doen.

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan