Hp mini 110: Scherm zit los

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gysbrechts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2013
Hallo,

Ik ben al 2 jaar in het bezit van een HP Mini 110-3600sb. Ik was hier zeer tevreden tot ik merkte dat het scherm kwam los te zitten. Nu zit de linkerkant van het scherm los. Ik heb deze bij Photohall in Dendermonde gekocht, maar deze zijn ondertussen failliet. Deze netbook werkt volledig nog buiten dat het scherm nu langs een deel loszit en ik heb schrik dat het er helemaal zou afgaan. Ik ben zeer gehecht aan deze netbook en zou graag van jullie willen weten wat ik kan doen met deze netbook. Kan iemand mij helpen?

Alvast Bedankt!
Groeten

Wat zit er precies los? Als het alleen het panel is, kan de gemiddelde computerzaak dat wel vervangen. Als het heel het scherm is, dus inclusief de scharnieren, wordt het een lastiger verhaal (en duurder ook). In dat geval zal je zelf op zoek moeten naar een los scherm via Marktplaats oid. Je kan het apparaat natuurlijk opsturen naar HP. Dan ben je zeker van je reparatie, duur wordt dat sowieso en kijk er niet vanop als dat langer dan 1,5 maand duren gaat.

Als je de goede schroevendraaier hebt, kan je 'm zelf aandraaien. Als dat niet lukt zou je even langs een computerwinkel moeten gaan.

Groeten, xp2

Bedankt voor het snelle antwoord, Inderdaad heel de linkerkant zit los en de vijzen zijn ook weg en scharnieren zitten ook los. En veel geld zou ik ook niet willen geven voor deze netbook. Opsturen doe ik zeker nooit meer want ik heb mij een xperia z gekocht en voor reparatie is ie 8 weken weggeweest dus opsturen ga ik niet doen. Maar kan ik bv als ik een nieuwe koop het scherm er afhalen en dit bevestigen aan een monitor, Zo in het gedacht van een All-In-One pc?

Wat je voorstelt kan inderdaad, maar ben je zo gehecht aan het toetenbord dan? Ik zou dan de schijf uit de notebook halen en alle data overzetten naar de nieuwe/andere laptop.

Inderdaad dat kan ik doen, ik zal de data overzetten eigenlijk is dit de netbook van mijn broer maar ik zal hem zeggen dat hij een nieuwe moet kopen. Alvast bedankt voor uw raad.
Groetjes

Bedankt peter voor de reactie. De schroefjes waren verdwenen. Ik heb schroefjes uit een oud diskettestation gehaald en deze vastgemaakt met de scharnieren. Het waren dus de schroefjes die het probleem veroorzaakten. Het scherm is nu terug goed. Toch bedankt allemaal voor jullie reacties.

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan