hp mini 2140 met xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiegahh1

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2014
goedemiddag

ik heb hier een hp mini 2140
waar xp op staat maar zou er graag windows 7 opzetten maar zit met volgende
ik kan de schijfwissen maar kan ik hem dan via us opstarten ?? en hoe ?

een usb-stick zodanig formatteren dat daarvanaf opgestart word.
Opstartvolgorde zou je kunnen veranderen in het BIOS ...

ik heb al een usb stick met windows er op maar hoe start ik hem dan op want moet wel in 1 keer goed gaan

ik krijg nu steeds in beeld
non-stop
disk or disk error
replace and strike any key when ready

iemand een idee ?

ik ben nu zo ver dat windows 7 draait product code van laptop gebruikt nou ben ik alles aan het installeren en zo virusscanner en dat soort dingen moet ik opeens weer windows activeren wel vreemd maar goed

Misschien vertellen waarom en waardoor het nu werkt? De info is nu incompleet en het handiger voor anderen als ze weten hoe je het nu gedaan hebt.
Waarom je opnieuw moest activeren en zo.

ik heb een andere windwos 7 ultimate er opgezet waar product code van was en toen was het goed

Dus je hebt nu een illegale versie, begrijp ik dat goed?

Of snap ik het even niet.....van welke windows 7 had je dan een productcode? Je had toch XP erop staan?

nee ik had een product code die eerst werd geaccepteert maar de dag er na om wat dingen er op te zetten werd hij beschouwd als illegale versie vreemd maar toch
toen ben ik om een andere product code gaan zoeken en vond ik 1 van ultimate en heb ik ulimate maar gedownloaden en geinstalleert
en ja er stond xp op

Dus je had geen productcode van Windows 7 maar die heb je ergens vandaan gehaald?
toen ben ik om een andere product code gaan zoeken

Dat is toch illegaal?

Windows 7 kun je overal downloaden, das niet illegaal.
Hoe kwam je aan de code?

Ja, precies Lange Pier. Je mag het downloaden, maar vraag me idd af waar je de code vandaan hebt.

@ lange pier en @femke98 ik heb zoals ik al zei heb ik heb gedownload en ben op product key gaan zoeken met de aan juiste windows er achter en dan kom je ze van zelf tegen als je zoekt
maar heb via een tool die windows op een usb gezet en blijkt dat op het programma die heb op usb zet daar ook productcodes bij zitten

illegaal dus.
Ben toch blij dat ik daar allemaal geen last van heb hahaha! ;)

Natuurlijk is dat illegaal wiegahh1.
Het argument dat het op internet staat snijdt niet echt hout.
Een groot deel van wat op internet staat is onwaar en/of illegaal. Zeker als het software licenties betreft dat gratis of erg laag geprijsd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan