HP MINI Laptop C Schijf probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diisorder

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2010
hallo,

een kameraad kwam met de vraag als ik even zn minilaptop na wou kijken,
want de C schijf deed t niet..
En nu vraag ik aan jullie raad, want ik weet t ook niet :confused:

Als ik via deze computer naar de C schijf ga, geeft ie aan dat de schijf beveiligd is, en kan ik er niks mee, via apparaat beheer geeft ie aan dat er geen stuurprogamma's zijn geinstalleerd, 'stuurprogamma bijwerken' geprobeerd, maar dat wil ook niet, via internet,(om daadwerkelijk op internet te komen moet je via inprivate op internet, rechtstreeks via bureaublad icoon doet ie ook niet meer) gezocht naar drivers, wel wat gevonden, gedownload, klik op 'map openen' en tadaa kreeg de melding : 'De C Schijf is niet toegankelijk'.
de Schijf is een Toshiba en is 250 GB,( exacte naam weet ik zo niet uit t hoofd) en de minilaptop is van HP en volgens mij is het deze ; HP Mini 110-3101sd (weet niet 100% zeker)
Besturing is Windows 7 Starter..
Alvast bedankt..
:thumb:

*EDIT* Volgens hem kwam t toen die de batterij eruit haalde en beetje prutste in de batterij gleuf ofzo.. lijkt me niet de reden maar ik vermeld het toch voor de zekerheid **

Laatst bewerkt:
Drivers lijkt me niet het probleem, ik neem aan dat C gewoon de opstart schijf is.
Als daar iets mee mis is zou de laptop helemaal niet opstarten.
Internet problemen en bestanden niet benaderbaar lijkt op een trojan, veilige modus geprobeerd?

dat dacht ik ook al, zal dat is een x proberen en anders x windows opnieuw installeren,
er zit trouwens.ook een 2e schijf in voor recovery,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan