HP Office jet 7000 serie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Berichten
116
Hallo, kan iemand mij helpen met volgend probleem, mijn printer doet niet wat ik vraag, ik wil adressen printen op een envelop C65 (11,4cm X 22,9cm) maar wat ik ook doe met de instellingen van het printen en de printer op de envelop komt niets, als ik een A4 in de papiertray steek staat het adres op de A4 links op de A4 m.a.w de tekst wordt naast de envelop geprint.Aangeven dat de envelop rechts in de printer zit haalt niets uit. De HP support liet me een hele hoop dingen doen (zoals de driver en software van CXI 970 installeren wat een alternatieve driver zou zijn andere poort kiezen enz.) lost het probleem ook niet op, ik downloadde nu de laatste driver en software voor deze printer (219Mb) ook hiermee kan ik niet op deze envelop printen. Ik heb een hele hoop keuzes wat betreft papier grootte en enveloppen bij het afprinten maar ergens op de HP site vond ik dat er maar een aantal envelop groottes zijn ondersteund, daar zitten VS en japanse types tussen en geen europeese maten, dat lijkt me echt wel raar. Ook voor de instelling kiezen "aangepast formaat" haalt niets uit hij doet dat gewoon niet. Herkend iemand dit probleem?
Groeten,
R.B
 
Enveloppen printen niet

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem met een HP Officejet 6500A.
Het probleem hierbij zou zijn; de automatische papiertypesensor, alleen heb ik nog niet gevonden hoe je deze kan uitschakelen.

Heeft u ondertussen al een oplossing gevonden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan