HP office jet 7000serie wide

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Hallo, ik kocht een printer van HP (wide format printer 7000serie) nu heb ik al een aantal malen enveloppen willen printen en het adres van afzender en bestemmeling staan niet op de juiste plaats of dat van de afzender staat er gewoon niet. Ik kan een keuze maken bij afprinten welke formaat van envelop ik gebruik (bvb C5 = 16,2 cm X 22,9cm) maar juist de adressen printen gebeurt dus niet. Nu ben ik op de HP site gaan kijken en daar staat een lijst met ondersteunde formaten van papier, foto papier maar ook enveloppen en mijn formaten staan daar niet bij(alleen amerikaans en japanse formaten) Ik installeerde de printer op mijn nieuwe PC met de laatste drivers en software voor de printer onder windows7 pro 64bit. Weet iemand wat ik hier kan aan doen? (zie bijlage van de HP site met ondersteunde formaten)
alvast bedankt,

R.B

Bijlagen

• envelop.JPG
    envelop.JPG
    97,3 KB · Weergaven: 70
enveloppen

Bedankt voor de moeite maar de PDF manual staat mee op de installatie schijf die had ik dus. wat mijn probleem betreft, na een hele rits testen (met instellingen) ben ik er uit, ik vond het volgende: bij printen uit winword geef je de envelop formaat aan (in mijn geval C5) dan geef je aan hoe je de evelop in je printer gaat steken (bijlage envelop1.jpg) bij printen staan de adressen fout of er niet op (afzender) al wat ik heb gedaan is een vinkje gezet in het vakje "rechtsom draaien" voor de rest steek ik de envelop er op dezelfde wijze in maar dit maal met het flapje links(bijlage envelop2.jpg) en dan staan de adressen wel korrekt. rare oplossing lijkt me maar het werkt.

R.B

Bijlagen

• envelop1.JPG
    envelop1.JPG
    83,1 KB · Weergaven: 73
  • envelop2.JPG
    envelop2.JPG
    83,4 KB · Weergaven: 80
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan