HP officejet 6600

Roger001

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2017
Berichten
9
Goedemorgen

Ik monteer een 123 inktpatroon, 932xl voor HP officejet 6600, en krijg het volgende info op het scherm.

Er is een probleem met de printer of het inktsysteem

Indien ik het oude originele HP inktpatroon 932XL terug installeer dan krijg ik geen foutmelding. Enkel inktpatroon leeg moet vervangen worden.

Plaats ik terug jullie inktpatroon dan gaat hij steeds in de fout met de melding “Er is een probleem met de printer of het inktsysteem

Heb al alles geprobeerd, software opnieuw ingeladen, aan en uitgezet, voeding losgekoppeld en 10’ gewacht en alles terug opgestart, niets kan het probleem oplossen. Enkel een origineel inktpatroon denk ik.

Kunnen jullie mij helpen aub ?
Met mijn overige printers, Brother en Epson heb ik geen probleem met de 123 inktpatronen
Groetjes Roger
 
Meestal kun je deze melding negeren en werkt het gewoon.
 
Kan ook door een update van de HP firmware komen als die is uitgevoerd. Er stonden overal meldingen dat je die vooral niet moest toepassen.
 
Melding negeren en trachten te printen lukt niet. op het scherm blijft de melding " “Er is een probleem met de printer of het inktsysteem” en printer reageerd niet op de opdracht printen.
Kan dit softwarematig ergens omzeild worden?
 
De beste tip staat hier, op de website van 123inkt.nl.
Hopelijk heeft een van de bovenstaande oplossingen geholpen en kunt u de cartridge gebruiken. Is het toch niet gelukt, neem dan contact op met onze printerexperts. Zij staan dagelijks van 8.00 tot 00.00 uur voor u klaar!
Lijkt mij de snelste weg :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan