HP Pavallion Slimline 5320nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guudoo

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2010
Hallo,

ik heb een HP Pavallion Slimline 5320nl en ik zou graag de video kaart ( Ati Radeon HD4350 ) upgraden tot een andere. De vraag is alleen of mijn computer dat wel kan omdat de slimline serie nogal klein is :P. Heeft iemand enig idee of ik mijn videokaart kan verbeteren? Op de HP site kon ik dit nog vinden over mijn videokaart:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...580&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&destPage=document#N198

Alvast bedankt,

Gudo :thumb:

Hoi...

Idd ..gezien de maat van de kast ben je gebonden aan low profile kaarten.Dan kom je zo'n beetje max uit op een 5570(sapphire)
Kost je dan een kleine 70 euro.Maar ja of dat dan weer een upgrade is die je verwacht??

Bedankt voor het snelle antwoord, denkt u dat ik het verschil zal merken tijdens gamen enzovoort?

Mvg,

Gudo

Iets verbetering zal er zijn maar verwacht geen wonderen...
De 5570 is ook geen gamemonster.

Nadeel van jou is de kast.
Je kan alles ombouwen in een andere kast(ben je wel je huidige mooie kwijt)dan kan je wel een betere kaart aan.Moet je dan ook wel je voeding veranderen want die schiet dan tekort.

Een compleet nieuwe kast? Is dat mogelijk? Hoeveel kost dat om alles in een nieuwe kast te laten zetten? En hoeveel kost nieuwe voeding?

kast 50 euro...voeding 50-60-...videokaart...120...

Mhhmmm
als jou was zou ik alles lekker zo laten en accepteren dat niet alles mogelijk is met deze pc.

Oke, nog een laatste vraag: Ik wou mijn processor gaan upgraden naar een quadcore ipv een Intel Pentium 6500, zorgt dat wel voor een betere game performance?

neen....;)

Daarbij is een upgrade voor dit bordje naar quoad ook wel weer beperkt.

Laatst bewerkt:
Het is wel mogelijk om een quadcore te zetten op deze PC, maar dit zal dus niet mijn performance verbeteren?

Moederbord ondersteunt de volgende processor-upgrades:
Intel Core 2 Quad (Yorkfield) serie
Core 2 Duo E8xxx (Wolfdale) serie
Core 2 Duo E7xxx (Wolfdale) serie

staat zelf in die link die je eerder gegeven heb.Ik zou er zelf niks aan doen aan dit systeem btw.

als ik dan die nieuwe processor koop, wat zal er dan verbeteren?

je pc zal bij normaal gebruik wat sneller kunnen werken.Maar dit ga je niet in games merken bijv.
Denk dan aan progs die meer processorkracht nodig hebben.

De games die ik speel kosten juist veel gebruik waardoor mijn CPU altijd op de 80% zit.

Als ik dus die processor koop zal mijn CPU toch verminderen > wat zorgt voor betere prestaties bij games?

Zie de opmerking over de videokaart.Dat is en blijft geen gamerskaart.Die is het belangrijkste

Ik heb me verhaaltje gedaan nu hier.als er leden zijn die wel mogelijkheden voor jez ien,be my qeust.

Succes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan