HP Pavilion AC-Adapter te heet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
Beste lezers heeft er iemand een idee hoe heet het plugje mag worden dat in je laptop gaat vanuit de adapter? als ik dit plugje uit mijn laptop haal en hem aanraak verbrand ik bijna mijn vinger is dit normaal? ook moet ik telkens mijn kabeltje verplaatsen anders wil hij niet opladen...

ik maak mij een beetje druk over de temperatuur dat andere probleem is niet zo erg...

iemand met ervaring die mij kan vertellen of deze temperatuur normaal is?

mvg Charlie

Het lijkt er op dat het kabeltje niet goed contact maakt. Het warm worden zou kunnen komen, door het slechte contact. Heb je al bij HP geïnformeerd?

bedankt voor je reactie

dit heb ik nog niet gedaan misschien moest ik dat maar eens gaan doen zou dit aan de laptop zelf kunnen liggen? of alleen aan de adapter?

gr Charlie

Ik was maar aan het wachten op een reactie van HP en heb ondertussen mijn laptop opengesloopt omdat een nieuwe lader niet de oplossing bleek te zijn.. het Probleem is inmiddels opgelost helaas is wel mijn net nieuwe lader ook gesmolten hij past er echter nog wel in en hij word ook niet meer warm ook verbreekt hij niet meer telkens het contact dus ik ben erg tevreden wel is het een lastig ding om open te krijgen maar als je eenmaal de foefjes weet dan is het eigenlijk niet zo moeilijk als het lijkt

toch bedankt voor de moeite

gr Charlie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan