HP Pavilion dv2000 - problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tandoori

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Goedendag,

Ik heb sinds vorige vrijdag een hp pavilion dv 2000 gekocht voor 1199 euro.

Vanaf gisteren heb ik wat problemen met mijn laptop. Toen ik de netsnoer in de pc deed ging plotseling de pc niet meer aan. Terwijl hij het ontzettend goed deed daarvoor.

De lampjes gaan allemaal aan, maar verder gebeurt er totaal niks. Daarvoor kon je gelijk de hp logo zien en dan ging hij verder.

Ik heb op de website van HP gelezen dat je de geheugen moet resetten. Dus dat heb ik gedaan, en nog steeds niks.

Ik heb hem z.s.m weer nodig daarom breng ik hem liever niet naar de winkel, wandt die moeten het helemaal opsturen.

MVG

Nog geen week oud en nu al problemen!
Lekker naar de winkel en een andere vragen,gelet op je koopkracht van 7(8)dagen!!

Je krijgt echt niet zomaar een andere mee, de verkopende partij mag echt wel uitsluiten of het probleem niet aan de gebruiker ligt voordat er een dergelijke oplossing wordt aangeboden.

Hoe 'reset' je geheugen? Zodra de laptop echt uit is (dus niet in de slaapstand) dan is het geheugen leeg.

Staat de laptop niet in de slaapstand? Dan kan het wel even duren voordat het scherm opkomt, als je voor die tijd de laptop al weer uitzet of wat dan ook, dan schiet het niet op.

Ik ga der in de eerste instantie vanuit dat het gekochte niet in orde is!

Jij wel, de winkelier niet. De consument heeft zeker rechten, maar de winkelier hoeft echt niet zomaar nieuwe producten af te geven voordat hij/zij het probleem heeft mogen onderzoeken.

Hallo,

Hij werkte de eerste dagen perfect!!

Maar sinds gisteren....

En het was een model die uit de vitrinekast was gehaald omdat hij niet meer op vooraad was.

Je reset de geheugen door de pc uit te doen, en hem eruit halen en en weer opnieuw erin doen. Zo is hij gereset.

Gelezen op de HP site. Gelukiig ben ik zelf best handig en weet ik zelf ook veel van pc's.

wvdwe schreef het al, terug naar de winkel. Dat je de laptop dan enige tijd zult moeten missen is vervelend, maar had ook kunnen gebeuren met een splinternieuwe laptop uit de doos.

Als de laptop nog geen week oud is, zou ik zeker niet voor opsturen kiezen.
Vraag dan je geld terug want je hebt natuurlijk niet een laptop gekocht om deze een paar dagen te gebruiken en vervolgens een langen tijd te gaan missen omdat deze weer retour moet naar de fabriek.
Lees dit maar eens door.
Na zo'n korten termijn zou ik óf geld terug vragen óf gaan voor een anders exemplaar, maar zeker niet laten opsturen.

Grappig, het ligt, zoals jullie het bekijken, sowieso aan de laptop. Stel dat het toch een gebruikersfout is? Dan krijg je echt geen geld terug.

Ik heb nu de hp ingeruild voor een Asus A8JC nadat ik naar de winkel ben geweest.

Zeer goede service!!!

Waar zit dat bedrijf? Altijd interessant om winkels die service hoog in het vaandel hebben staan te kennen.

daar kan ik mee instemmen. Hier in Almere doet Mycom ook nooit moeilijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan