mathijs1986
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 apr 2009
Ik was mijn HP laptop opnieuw aan het installeren. als ik dat doe zet ik hem aan en laat die installatie lopen en kijk er af en toe gewoon eens op. Nu was hij op een gegeven moment alleen maar zwart beeld, dus ik heb toen met de Power Knop, deze 5 sec ingedrukt houden, opnieuw opgestart.
Hij leek wel te gaan booten maar gaf geen scherm en 3x een bios beep, lang - kort - kort.
Nu heeft dit te maken met videokaart of videogeheugen heb ik al gevonden op internet. maar voor de installatie draaide er gewoon netjes een XP versie op en geen problemen niets.
Heb zelf een vermoeden dat het te maken heeft met drivers ofzo?
Weet iemand wat ik hiermee kan doen, want nu doet hij helemaal niets en kan ook niet opnieuw installeren ofzo.
Mathijs
Hij leek wel te gaan booten maar gaf geen scherm en 3x een bios beep, lang - kort - kort.
Nu heeft dit te maken met videokaart of videogeheugen heb ik al gevonden op internet. maar voor de installatie draaide er gewoon netjes een XP versie op en geen problemen niets.
Heb zelf een vermoeden dat het te maken heeft met drivers ofzo?
Weet iemand wat ik hiermee kan doen, want nu doet hij helemaal niets en kan ook niet opnieuw installeren ofzo.
Mathijs