HP pavilion DV6000 toetsen werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

matseast

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2009
Hallo, gisteren werkte tot mijn verbazing opeens de volgende toetsen niet meer op mijn laptopje : QWER-UIOP. de rest werkt dus wel, dus ik heb mijn laptop opnieuw opgestart met achteraf pas de beseffing dat opnieuw opstarten problemen met zich mee zou brengen i.v.m. het wachtwoord, waar dus 2 maal de letter i in voorkomt. laptop is overigens gewoon uitgevoerd met Windows XP. heb al enige dingen geprobeert zoals de letter i van administrator bij drukken van alt/ctrl/del in het beginscherm te kopieeren, maar dit was niet toegestaan, ik kan dus uberhaupt niet mn computer op ! iemand misschien trukjes of tips voor het herstellen van mijn toetsenbord / aanmelden zonder wachtwoord ?

ik hoor graag van jullie !

Mats Oost :thumb:

Welkom op Helpmij.:)

Kijk eens of ie een USB toetsenbord pakt.

Hallo Mats Oost,

We zijn inmiddels twee jaar verder, maar ik heb precies het zelfde probleem (de toetsen 1234 7890 en qwer uiop doen het niet meer op mijn laptop) sinds gister en zou graag weten hoe u het uiteindelijk opgelost heeft. Ik heb wel kunnen inloggen met een on-screen keyboard functie. Maar echt handig is het natuurlijk niet.

Groeten,
Merel

Welkom Merel01,

Je reageert in een topic van 2 jaar oud zoals je zelf al aangeeft. Het is niet toegestaan zulke oude topics omhoog te halen. Om die reden gaat er een slotje op.
Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen hierover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan