hp pavilion dv9000 laptop werkt niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Souff

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
Berichten
4
Hey mensen

Ik heb een hp pavilion dv9000 laptop alleen hij start niet meer op.
Als ik hem aan zet dan krijg ik een zwarte beeld, de lichtjes etc gaan wel aan maar de beeld blijft op zwart? En je hoort ook dat hij aan is...
Het ligt niet aan de beeldscherm want heb een nieuwe beeldscherm en ik had hem een tijdje (week of 3) in de kast laat liggen en een keer opgestart en toen starte hij normaal op.
Maar even later na dat ik bezig was om snel wat bestanden op een USB stick te plaatsen viel hij weer uit.
Ik heb nog garantie er op alleen de medewerker van de winkel zei dat als ik hem binnen laat brengen al me bestanden dan mogelijk worden verwijderd.
Is er een oplossing om mijn bestanden op een exerne harde schijf te plaatsen?
Wie kan mij helpen aub? :thumb:

mvg
 
tjah zowiezo om je bestanden op aan andere schijf te kunnen zetten heb je toch echt je beeldscherm nodig...

als ik jou was zal ik alle stekkers nog eens goed nakijken...
 
Hoezo kennis? Erin schuiven, USB kabeltje erin steken en klaar is kees.
 
Hoezo kennis? Erin schuiven, USB kabeltje erin steken en klaar is kees.

dat moet je een kennis van me vertellen...
ben je morgen nog bezig met uitleggen... somige mensen weten net de pc aan te zetten en msn en hyves te vinden...

misschien rottig om te zeggen maar je kent de kennis van dit persoon niet.

voor ons zal het appeltje eitje zijn.. maar das niet voor iedereen zo ;)
en buiten dat gaat het hier over een laptop... is even net iets anders dan een desktop pc...
 
Laatst bewerkt:
Dan ga je naar een computerzaak toe :thumb:
 
Dan ga je naar een computerzaak toe :thumb:


Ja maar zetten die mijn bestanden wel op een externe schijf?
Want me laptop gaat niet aan tenminste alles gaat wel aan maar gewoon zwart SCHERM...
Ik wil me bestanden niet verliezen...
 
Het maakt van je oude HD uit je laptop een externe HD. Hiermee kun je je data redden.

En als je aangeeft bij de PC zaak dat je de data wel wilt behouden doen ze dit echt wel voor je.
 
Het maakt van je oude HD uit je laptop een externe HD. Hiermee kun je je data redden.

En als je aaoverigensngeeft bij de PC zaak dat je de data wel wilt behouden doen ze dit echt wel voor je.

Weet je wat ik niet snap?
Je zit nu achter een pc anders kan je ook het forum niet op.
waarom sluit je het beeldscherm van deze pc niet even aan?
of is dit ook een laptop?
 
Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je dit al wel geprobeerd had inderdaad...
 
Weet je wat ik niet snap?
Je zit nu achter een pc anders kan je ook het forum niet op.
waarom sluit je het beeldscherm van deze pc niet even aan?
of is dit ook een laptop?

Ik heb me laptop al aangesloten op een andere scherm en hij blijft nog steeds zwart!
Dus aan de scherm ligt het niet...

En ja ben niet zo handig met pc's :p ik weet niet hoe je zo'n HD uit een laptop moet halen...
 
videochip

Het probleem komt vaker voor, oververhitting van de videochip, laptop start wel gewoon op, werkt ook gewoon alleen geen beeld.
Soms wel op een extern scherm.

Repareren in de winkel is erg duur.
Ik heb er al veel gerepareerd, 9 van de 10 keer is het om te doen, soms zit er 1 tussen waarbij de chip zo heet is geworden dat hij is verbrand.

Als u de laptop wil verkopen of laten repareren.. :thumb:
 
Topic stamt uit maart en lijkt me niet actueel meer. :)

Daarnaast zat er nog garantie op dus om dan te verkopen of te tegen betaling te laten repareren zal hier niet op zijn plaats zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan