HP Pavilion dv9890ed downgrade probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiber

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Berichten
4
hoi,

Ik heb een hp pavilion dv9890ed en ik zou hem graag downgraden naar windows xp

Het probleem is, dat er geen downgrade cd's voor zijn, dus ik probeerde windows xp handmatig te installeren.

Wanneer ik de windows xp cd opstart, zegt hij dat er geen lokale schijven gevonden kunnen worden.

Ik heb de afgelopen paar uur veel gelezen en ik heb gelezen dat het kan zijn met de optie in de bios van sata native mode verzetten

Dus ik ben een paar keer in de bios geweest, maar ik kan het niet vinden, is er misschien een bios update hiervoor?

Ik wil echt windows xp installeren, omdat vista veel fouten geeft bij sommige programmas van mij.

Kan iemand mij helpen? Ik ben al bijna 4 uur op internet aan het zoeken voor de oplossing, maar ik kan echt niks vinden.

Met vriendelijke groeten,
Tiber
 
is het dan niet verstandiger om XP als dual boot te installeren...dus naast Vista.
 
ik heb een site waar ik alle drivers kan krijgen, en heb de windows xp/vista ultimate driver cd.

wat heb ik aan een dual boot als ik vista nooit gebruik? en ik kan zowiezo geen dual boot, want als ik in vista een xp cd-rom doe, kan ik windows xp installeren niet aanklikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan