HP Pavilion Media Center

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja sorry ik had mn bericht weer veranderrd.. ik vond die pentium versie toch een stuk minder.. maar is dit een goeie pc? en die tvtuner kaart.. kan die ook van tv opnemen?

ja sorry ik had mn bericht weer veranderrd.. ik vond die pentium versie toch een stuk minder.. maar is dit een goeie pc? en die tvtuner kaart.. kan die ook van tv opnemen?
Geeft niet ik attendeerde je er alleen maar op. Of het een "goeie" is laat ik aan de experts over.

zit inderdaad een tv kaart in om tv te kijken.
:thumb:

Wel als je veel wilt gamen: vergeet het. Een geforce 7500 is nu niet wat je kunt zeggen dat het een goede videokaart is. Battlefield 2 zal een beetje draaien op lage-medium settings(een spel van meer dan een jaar oud!!). De cpu die erin staat is dual core en zal inderdaad snel zijn. Met die tv kaart kun je inderdaad opnemen. RAMgeheugen heb je genoeg(maar 2 gigabyte begint al handig te worden) Kwa harde schijfruimte denk ik dat je goed toekomt en dat hij snel genoeg is voor je.

Conclusie: Als mediacenter(films kijken op je tv en al) of officepc is hij meer als snel genoeg, maar als je wilt gamen zul je teleurgesteld zijn, de nieuwere spellen zullen niet meer op high draaien(misschien dat medium ook al niet meer zal werken) En 900 euro is teveel voor zo'n pc. Ik zou eerder een waarde van 750 euro geven.(hardware is iets van 600 euro waard als ik vlug even reken) Als je even zegt wat de specifieke taken(bv gamen, office...) en de specifieke eisen(bv: stilte belangrijk?) zijn die je aan je pc stelt + het maximum budget, dan wil ik graag eens wat voor je samenstellen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan