HP Pavilion t860.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Hoi mensen,
Heb toen ik zag vannacht dat mijn pc nog aan stond uitgezet met de aan/uit knop.
Vanmorgen start hij niet meer op, op mijn scherm staat "no signal" en als ik hem aanzet dan begint wel de cpu ventilator te draaien maar verder helemaal niets....geen biepjes etc.
Zelf denk ik dat mijn moederbord stuk is, heeft iemand nog andere suggesties?
verdere gegevens zijn±
HP Pavilion model t860.nl Photosmart PC
CPU Intel Pentium 4 515 - 2,93 ghz
chipsettype intel 915 G Express 533 mhz
2 x DDR SDram
lan, sound en vga on board

Hoop dat iemand mij even verder hiermee kan helpen, eventueel mij een idee ook kunnen geven waar ik zo´n mobo kan aanschaffen dan wel een ander alternatief. Met HP kom ik niet echt verder:( :( :(

je zou deze kunnen nemen kun je je geheugen houden en de processor ook.

Maar voor dat je nieuwe dingen gaat kopen heb je al in je kast gekeken of alles vast zit ? geen losse stekkertjes ?

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft Rick gelijk, gewoon een los stekkertje, je krijgt ook No Signal als je gewoon de stekker van je scherm in het contact steekt zonder de computer aan te sluiten ;)

Hoi Rick,

Bedankt voor je antwoord, en het eventuele alternatieve mobo. En natuurlijk heb ik eerst alle stekkers nagekeken eruit en erin gedaan. Zelfs de gehele procedure uitgevoerd inmiddels zoals het op Helpmij wordt aangegeven, en er zit geen leven meer in mijn PC:( Alleen dus de coolingvent die werkt etc. Heb HP via hun chat gevraagd wat te doen, dan krijg je een antwoord van de PC uitzetten, alle kabels eraf, 15 sec. de aan/uitknop ingedrukt houden, dan 1uur wachten en vervolgens 4x ieder kwartier de aan/uit knop 15 sec. indrukken. Kabels er weer opzetten en dan doet ie het weer. Haaaaa dus niet !!

Rest de vraag is het de cpu of het mobo?
groeten Puck

Okay dat zal ik ook nog even uitproberen, misschien heb ik mazzel :thumb:

dank je
Puck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan