HP pc start niet meer op

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Alda

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Na een tijd lang problemen met uitvallen, ongevraagd opnieuw opstarten, blauwe schermen etc. systeemherstel geprobeerd. Dit gaf geen oplossing.

Toen HP systemrecovery geprobeerd. Dit werkte eerst wel, maar tijdens het installeren van de software begon hij weer uit te vallen.

Nu kom ik niet verder meer dan het HP systeem menu. kan verder niets meer doen, ook geen system recovery, al staat dit wel als optie aangegeven.

HP levert geen XP-cd mee, deze moet je vanaf het HP menu kunnen installeren, maar daar kan ik dus niet meer bij.

iemand enig idee hoe ik hier uit kan komen?:(

je kan ook proberen systeemherstel te doen in de veilige modus.in de veilige modus kom je door de F8 toets ingedrukt te houden bij het opstarten.wel systeemherstel doen naar een datum toen je pc nog wel goed werkte.succes ermee ;)

helaas kan ik ook niet in de veilige modus komen.:o

blaas de pc is uit mischien wordt de pc te warm en valt het uit? :D

je kan ook op de HP.nl site e-mailcontact opnemen.dan krijg je een formulier wat je in kan vullen.dan leg je HP technischsucces support je probleem voor.je krijgt altijd antwoord.telefonisch contact is ook mogelijk,maar als je uit de garantie bent kost het je € 00.80 per minuut.dat is een kostbare grap lijkt mij.succes ermee ;)

oh ja,en met een hp medewerker rechtstreeks chatten is ook mogelijk op de site van HP.nl:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan