Hp Photosmart 620

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb een vraagje,

Ik heb nu deze camera dus met 256 SD Ram. Gisteren heb ik hem voor het eerst mee naar buiten genomen. Dus gelijk lekker naar Six Flags geweest ;). Maar toen kwam ik op iets vaags.

Na een tijdje foto's te hebben gemaakt, kreeg ik elke keer op me LCD scherm de melding als ik een foto gemaakt had: Unknown File Format.

In de handleiding stond dan dat dat betekende dat ik een foto probeerde te bewerken die met een andere camera gemaakt was :S. Heel wazig. Ik kan me foto dan ook niet bekijken op me camera op dat moment dan krijg ik dus een zwart scherm met deze melding.

Maar toen ik s'avonds thuiskwam en me camera op me pc aansloot kreeg ik wel GELUKKIG al me foto's.

Ik ben gewoon heel nieuwschierig wat dit nou betekend dit probleem.

Anny suggestions?

Frank

Heel raar, ook de uitleg van de handleiding over bewerken vind ik bizar. Ik zou er toch vlug terug mee naar de winkel gaan voor misshien is er nog inruilgarantie op. Meestal is dat een week.

Groetjes

bedankt voor de hulp volgens mij ben ik er zelf al achter gekomen wat een mogelijke oplossing van het probleem kan zijn.

Als ik me interne geheugen van de camera gebruik doet ie het perfect en geeft ie alle plaatjes mooi weer op me LCD scherm.

Echter, zodra ik me 256 sd ram geheugen kaartje erin doe, kan hij het plaatje niet weergeven. Dit komt dus omdat het idd op een ander medium word opgeslagen daar had ie het over in de handleiding. De handleiding zei echter dat hij de foto niet op de camera kon weergeven omdat hij op een andere camera gemaakt was.

Volgens mij zie ik een verband ik denk dus omdat het kaartje niet van hp is maar van Scandisk dat hij daarom deze errors geeft.

Nogmaals alle foto's komen goed aan op me pc en zijn prima kwaliteit dus ik denk dat ik er maar mee moet leren leven :P

Wat denken jullie zit k misschien in de buurd?

Als het daarmee opgelost is dan is dat prima, alleen spijtig dat je dus je fotos niet kan zien en de slechte bv. kan verwijderen. Maar zoals je zegt daar moet je dan mee leven.:thumb:
Mischien een kaartje van hp dan?

Groetjes

Het grappige is nu weer dat hij wel sommige foto's laat zien op me kaartje, de meeste niet maar 25% ongeveer kan ik wel weer gewoon bekijken :/. Ik ga het wel eens even navragen in de winkel maar ja anders is d'r denk ik ook niet veel aan te doen aangezien die 128 mb 65 euro zijn en ik me 256 mb voor 99 euro heb gekocht vind ik het ook een beetje sneu nu voor zoveel geld 128 mb te kopen 2 maal.

ik heb precies hetzelfde probleem met mijn camera..
net 128 mb gehaald.. en telkens die melding.. mijn kaart is overigens van kingston

ciao patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan