Beste,
Ik heb een printscreen gedaan maar kan hem niet kleiner comprimeren dan 117 kb.
Dus krijg hem er niet op als bijlage.
Ik heb mijn printer geïnstalleerd met de usb kabel reeds aangesloten op de computer.
En toch had ik de handleiding in mijn hand. Het stond pas achteraan in de handleiding, dat als je eventuele problemen hebt, dit kan liggen aan het feit dat je de usb kabel al
hebt ingestoken alvorens de software te installeren. Konden ze dit niet vooraan in de
handleiding zetten!!!.
Ik heb dus de software eraf gehaald volgens de instructies van de handleiding!
Nu wil ik de software opnieuw installeren en zegt hij elke keer
"Er is een vorige versie van de HP software aangetroffen in E:\Progam Files\ HP.
Dit kan niet want de E is de driver voor een cd in te steken!!
Dan zegt hij 0 MB beschikbaar, 363 MB vereist....
Ik heb het via configuratie panel, software eraf gehaald zoals aangeduid op de handleiding en nu kan ik hem niet meer installeren.
Wie kan me helpen?
Groeten, Mark
Ik heb een printscreen gedaan maar kan hem niet kleiner comprimeren dan 117 kb.
Dus krijg hem er niet op als bijlage.
Ik heb mijn printer geïnstalleerd met de usb kabel reeds aangesloten op de computer.
En toch had ik de handleiding in mijn hand. Het stond pas achteraan in de handleiding, dat als je eventuele problemen hebt, dit kan liggen aan het feit dat je de usb kabel al
hebt ingestoken alvorens de software te installeren. Konden ze dit niet vooraan in de
handleiding zetten!!!.
Ik heb dus de software eraf gehaald volgens de instructies van de handleiding!
Nu wil ik de software opnieuw installeren en zegt hij elke keer
"Er is een vorige versie van de HP software aangetroffen in E:\Progam Files\ HP.
Dit kan niet want de E is de driver voor een cd in te steken!!
Dan zegt hij 0 MB beschikbaar, 363 MB vereist....
Ik heb het via configuratie panel, software eraf gehaald zoals aangeduid op de handleiding en nu kan ik hem niet meer installeren.
Wie kan me helpen?
Groeten, Mark