Liesje1974
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2012
Hoi,
Op 21 mei 2012 kochten we bij Colruyt een HP Officejet 6500A printer.
Al van bij aanvang vertoonde hij bij het printen witte strepen in de tekst.
Na het steken van nieuwe cartridges (originele) bleef het probleem aanhouden. We hebben de printer weer naar Colruyt gebracht
die hem naar HP stuurden. Hij was nog in garantie.
Gisteren hebben we een printer van hetzelfde model terug gekregen, maar het is een andere (reeds gebruikte) printer! We hadden een foto genomen van de serienummer van onze originele. Dit model heeft een andere serienummer, is vuil en had geen originele doos. Wel hetzelfde model.
Zijn dit normale praktijken?
Is het niet normaal dat, als ik mijn printer voor herstelling binnen doe, ik mijn eigen herstelde printer terug krijg of een nieuwe (als hij niet kan gemaakt worden)?
Weet iemand hier iets meer over?
Groetjes
Op 21 mei 2012 kochten we bij Colruyt een HP Officejet 6500A printer.
Al van bij aanvang vertoonde hij bij het printen witte strepen in de tekst.
Na het steken van nieuwe cartridges (originele) bleef het probleem aanhouden. We hebben de printer weer naar Colruyt gebracht
die hem naar HP stuurden. Hij was nog in garantie.
Gisteren hebben we een printer van hetzelfde model terug gekregen, maar het is een andere (reeds gebruikte) printer! We hadden een foto genomen van de serienummer van onze originele. Dit model heeft een andere serienummer, is vuil en had geen originele doos. Wel hetzelfde model.
Zijn dit normale praktijken?
Is het niet normaal dat, als ik mijn printer voor herstelling binnen doe, ik mijn eigen herstelde printer terug krijg of een nieuwe (als hij niet kan gemaakt worden)?
Weet iemand hier iets meer over?
Groetjes