HP printer blijft om installatie vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannic

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Mijn HP J 4610 all in one printer blijft om het installatie bestand "status MSI" vragen. Ik heb alle benodigde updates. Ook heb ik alles een paar keer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Het helpt niets. Het gebeurd bij m'n laptop: Acer Aspire 7741 met Windows 7 maar ook met m'n oude desktop met Windows XP.
Als ik alle meldingen wegklik werkt alles naar behoren. Maar het irriteert me!
Heeft iemand een idee?

Hallo, Jannic wellicht kun je voor dit probleem het beste naar de support afdeling van HP gaan, omdat het een specifieke HP product is. Klikje Oh ik zie dat bron ook reageerde dat kan natuurlijk ook. ;)

Laatst bewerkt:
Als je de volgende instructie volgt:
Hi,
I believe this is an HP Printer software issue. Please try the following:

If you have HP software on your PC (printers etc) load
the disc when the pop up window shows a '1' location. Click on Browse
and open the HP disc from the CD drive. An icon named status should
show up . Click on this icon and load. This will get rid of the
status.msi loop.
dan zou status.msi (normaal gesproken) ergens op de cd moeten staan die bij de printer geleverd is.

Dus je kunt beginnen met zoeken naar status.msi op de hele bijgeleverde HP cd-rom. Staat die ergens in een map (onthoud/noteer welke map) dan kun je bovenstaande instructie gebruiken.

Ik kan in ieder geval melden dat status.msi NIET in de Full software staat die op de HP website te downloaden is (deze).

Tijs.

Mogelijk staat Status.msi ingepakt, samen met andere bestanden?

Dat heb ik al getest bij de download-versie. Staat er niet, dus zou het op de cd-rom versie beschikbaar moeten zijn, zoals in de geciteerde instructie.

Tijs.

De installatie cd die ik heb is een XP/Vista versie. Toen ik de printer kocht bestond windows 7 nog niet. Voor deze laptop heb ik de downloadversie binnen gehaald.
Via Google leerde ik dat het mogelijk wordt veroorzaakt door een schoonmaakprogramma. Ik gebruik geregeld CCleaner. Mogelijk dat deze het veroorzaakt.
Ik ben van plan om (weer) de HP software te verwijderen, opnieuw installeren en vervolgens geen CCleaner meer gebruiken. (moet ik even tijd voor maken)

Ja oke, zoals ik al zei in mijn klikje kun je de wizard volgen voor windows 7.

Geen CCleaner. Goed plan.
Ik heb vrijdag voor iemand een laptop opnieuw geinstalleerd omdat hij CCleaner had gedraaied :rolleyes:

Alle software van HP gedeinstalleerd en weer erop gezet. CCleaner eraf gegooid. Laptop opnieuw gestart en geen meldingen meer over "status.msi" :-)
Van de week ook op de laptop van m'n vrouw en m'n desktop toepassen. Pfffffffffff

Thnx voor het meedenken en de tips!

Dat is netjes. En graag gedaan namens allen zeg ik dan maar natuurlijk.:P ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan