HP printer deskjet 2700 Inktmelding uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuin047

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
Hoe kan ik die vervelende meldingen van weinig inkt uitzetten??? Wordt er gek van.

Wat dacht je van de inktpatronen vervangen? ;)

Ik wil die meldingen uitschakelen. Het moet toch mogelijk zijn om die in de software eruit te halen??

Laatst bewerkt:
Originele HP cartridges in de printer?

Ja, maar die zijn achtelijk duur. Gewoon navullen bij dat soort printers. Maar iemand met kennis van software zou toch moeten zien waar je dat kunt uitschakelen door dat gedeelte software te verwijderen.

Laatst bewerkt:
Dan zou je de optionele software moeten verwijderen, en dus alleen de drivers geïnstalleerd houden !
Navullen deden we vroeger, nu kwakken we de printer weg en kopen we een nieuwe, want zo goedkoop zijn deze printers nu eenmaal ..

Dan zou je de optionele software moeten verwijderen, en dus alleen de drivers geïnstalleerd houden

En hoe doe je dat??

Via menu naar "programma's installeren of verwijderen"

Dan zoeken wat er allemaal is geïnstalleerd van HP en van Hewlett Packard

Laatst bewerkt:
Kan alleen de hele download verwijderen. Niet op te splitsen.

Je kan de Basis driver (HP support website) installeren ipv de Full driver.
Je mist dan wel heel veel functionaliteit.

Ik heb op support een bestand gevonden zonder alle functionaliteiten. Hij moet printen en scannen. Dat is genoeg en alle webservices en automatische inktaankopen enz. enz. die mogen wegblijven.
Ik ga kijken of het nu beter gaat. Bedankt voor de hulp.

De verkrijgbare originele inktpatronen hebben de volgende capaciteiten:
305 zwart : plm 120 pagina's
305 kleur : plm 120 pagina's .
De bijgeleverde patronen zullen vast niet zoveel afgevuld zijn ..
en 120 pagina's daar zit je zomaar aan.

Een alternatief word dan toch een laserprinter, óf een inktjet met grotere cartridges (bijvoorbeeld de Epson ECOtanks ..)

Laatst bewerkt:
Het gedonder is dat als je niet zoveel print je ook geen dure gaat aanschaffen. Ik heb Canon gehad en nu de HP. Als je een maand niet hebt geprint moet je eerst de inktpatronen in het water zetten om gangbaar te maken. Vervolgens de printerkop reiniging uitvoeren en na het 4e printje doet hij het weer. Het blijft een bron van ergenis door het systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan