HP printer geeft foutmelding 0xc19a003e?

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen015

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Beste HM'ers,

Ik heb het volgende:

Mijn oma heeft een nieuwe HP B110C gekregen.
Nu hebben we 'm geinstaleerd maar toen we de testpagina uit wouden printen kregen we het volgende:

Fout in inktsysteem 0xc19a003e Zet printer uit en vervolgens weer aan.
Dat opstarten hebben we al vaker gedaan maar het resultaat blijft.

Ik heb heel google al afgestruind ik had al resultaten dan moest je de cartridges er uit halen de stekker er uit en dan beide er weer in doen.

Maar helaas ook dit met hetzelfde resultaat ik weet echt niet wat ik nu nog kan doen:
Misschien weten jullie nog wel raad.

Alvast bedankt,
Harmen

Ik ga ervan uit dat je de drivers hebt gebruikt van de cdrom die bij de printer zaten.
probeer de printer eens te installeren met de drivers van de HPsite.
Geeft de computer aan dat de printer al geïnstalleerd is dan eerst alles verwijderen via configuratiescherm-programma's of software.

Als de tip van gast0225 niet helpt: Lijkt mij een vraag voor de HP helpdesk, en evt. daarna aanspraak op garantie. Telefoonnummer te vinden hier. Ik denk dat je 0900 - 202 0165 moet bellen (10 eurocent / minuut).

Natuurlijk kun je ook contact opnemen met de leverancier en kijken wat die voor je kan betekenen.

Tijs.

Hij werkte al het probleem was de koppen waren vuil en er moest een update geinstalleerd worden.

Mijn oma heeft een "nieuwe"HP B110C gekregen
Koppen vuil?
Fijn dat het opgelost is.

Zet dan de vraag even op opgelost: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan