HP printer print alles behalve word documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mo1971

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Goedendag,

Onlangs riepen mijn schoonouders mijn hulp in, hun printer werkte soms wel en soms niet. Na wat gepuzzel heb ik kunnen achterhalen dat hij altijd keurig print, behalve wanneer het een word document (Word 2007) betreft. Het printen van foto's, e-mails, excel bestanden etc gaat probleemloos. De printer in kwestie is een HP Deskjet 2360.

Na een print opdracht, lijkt de printer (en ook het word document) vast te lopen. Het document is ook niet te verwijderen uit de wachtrij. Ik heb zelf geen clou waaraan dit kan liggen, iemand hier een suggestie? Het besturings systeem is overigens Windows XP en de meest recente driver software van HP is geinstalleerd. Bvd!

Maurice.

Gelet op wat wél goed gaat, kan het bijna niet anders of er is met de Word installatie iets mis (gegaan). Word 2007 herinstalleren is mogelijk een optie. Zijn álle updates van 2007 geïnstalleerd? Is de wachtrij uiteindelijk wel leegte te krijgen? Als er namelijk 1 documentje 'vastzit', dan kan je proberen wat je wilt, printen zal nooit meer gaan.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Het heeft altijd gewoon gewerkt tot recent. Geen idee wat er plots gebeurd is waardoor het nu niet meer werkt. Idd, wanneer er een word docje vast zit in de wachtrij, loopt eea goed vast. Via taskmanager de boel beeindigen is dan de enige optie. Ik zal eens proberen word opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan