HP Probook 6460b start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Ik heb sinds twee weken een nieuwe Probook en vandaag was de accu een beetje laag dus hem aan de lader gehangen . De pc toen uitgezet. Na enkele uren had ik de laptop weer nodig en drukte op de aan-knop, en toen gingen de drie knopjes rechts onder het scherm een paar keer aan/uit maar verder totaal niks. Op advies de accu verwijderd maar dan nog minder actie van de lampjes.
Aan de linker kant van de voorrand knippert nu (aan lader, geen accu) flauw een wit lampje bij het bliksem-symbool.
Wat is er loos en wat kan ik doen ?. Ik heb de laptop nodig voor mijn werk en momenteel feestdagen dus is er geen helpdesk oid te bereiken.

Hoi,

Ik zou dinsdag terug naar de winkel of in ieder geval contact met de leverancier opnemen want dit lijkt mij niet normaal voor een notebook van twee weken laat hun dit oplossen.

Bedankt Modag,

Ik werk vanuit Duitsland in Engeland. Ik zou dinsdag vroeg weer naar Engeland gaan maar moet nu dan eerst de andere kant op....(vanuit Nederland).
Ik heb net weer de accu geplaatst en ook dan brandt aan de voorkant het bliksem symbooltje, verder is de laptop niet te reanimeren. De power-knop klikt maar dat is dan ook alles.
Er is niet stiekum een geheim knopje (per ongeluk) in de verkeerde stand oid ?

Verwijderd de stroom adapter en de accu, hou de aan/uit knop voor een seconden of tien ingedrukt. Sluit nu de accu en adapter weer aan. Kijk of het systeem nu wel wil opstarten.

Bedankt crash,

maar het lijkt erop dat de laptop de kerst niet heeft gehaald. Totaal niets, alleen dat bliksem(elektriciteit)icoontje op de voorzijde-links knippert flauw...

Volgens de technici is het moederbord stuk en wordt het onder garantie vervangen.

6460b start niet meer

Hallo gatlinggun
In November heb ik 3 laptops hp 6460b gekocht
de 1ste heb ik geinstalleerd voor mezelf. na 2 weken was hij dood precies het zelfde wat gatlinggun beschrijft.
Ik heb mijn haddisk in de 2de gezet zodat ik weer kon werken. Hp heeft het moederbord vervangen. Na 2 weken, 2de laptop ook kapot. Ik heb daarna mij harddisk in de derde gezet en Hp is die laptop ook komen repareren. Ja je raad het al, na 2 weken is de derde laptop ook kapot. Ik heb de harddisk in de 1ste gezet die al gereparreerd was, morgen komt er een reparatuer om de 3de laptop ook te repareren.
Ik gebruik een docking station van HP, "DIB HP PR Dock Station 90W Peug"
verder gebruik ik op het werk 2 monitoren en thuis 1 monitor.
Kun je mij vertellen hoe je jou laptop heb gebruikt ?
welke apparaten je er aangehangen hebt ?

3 x laptop HP 6460b kapot moederboard

ben je er achter gekomen wat de oorzaak was ?

ik zie nu pas je reactie Basilisk..... Als je nog wat aan het antwoord hebt: Op kantoor gebruik ik een docking station maar > 98% van de tijd stand alone. De IT dienst melde me destijds dat het bij circa 5% van de laptops voorkwam dat het moederbord kapot ging (exacte storing, kapot onderdeel onbekend). Bij een concern met 8000 medewerkers gaat het mijns inziens om flinke aantallen. Mijn laptop funktioneert, nu een jaar na de reparatie, nog steeds feilloos.

Na deze laatste reactie gaat het topic op slot aangezien het topic ouder is dan 3 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan