hp psc 1215

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkeye8

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2011
hallo
als ik print met de hp psc 1215 print hij niet ales uit bv met axcel allen de dik gemaakte lijnen en niet de cijfers die er in staan, in words alleen de dik gedrukte letters, e en mail boven de afzender de tekst niet en dar onder wel weer strepen die in de mail staan.
carthidges zijn beide vol (nieuw) heb de nieuwste software gedownload en geinstalleerd en heb alles gedan wat windows xp help mij vroeg.
en nu weet ik het niet meer wie kan mij helpen?
met vrienlijke groet hawkeye8

hoi, welkom op het forum.

vraagje, hoe zit je printer aangesloten? en zit hij wel goed aangesloten?

hij zit aangesloten via usb en tijdens het opnieuw installeren van de software gaf de pc aan dat hij goed was angesloten

kijk dan eens op de site van je printer of hij werkt met windows XP

zal ik doen maar voor dinsdag deed hij het goed ik heb dit vaker gehad toen oude software verwijderd en nieuwe weer geinstalleerd en hij deed het weer maar heb dit 2x gedaan maar zonder resultaat.
heb vandaag van collega's gehoord dat het bij hem ook was gebeurt en dat lag aan de nieuwe cartrigdes zat een fout in???? was wel een ander merk printer ga het gewoon proberen.

printer 1215 doet het weer

de printer doet het weer ben met de cartridges naar een refil shop gegaan en heb gevraagt of ze deze willen controleren of ze goed deden en ze deden het daar net zo slecht als thuis heb nieuwe gekregen proleem was opgelost.
bedankt voor de hulp en reacties.
met vriendelijke groet mtg buys

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan