HP PSC 1350 all in one

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Inktpatroon controleren blijft continue ROOD knipperen
-Hp gaf aan zwarte cartridge bijna leeg,ik bij BOl.com nieuwe originele besteld
ingebouwd en toen begon de ellende.
-Via google gezocht,advies was schhonmaken met alcohol gedaan.
-Spanning eraf gehaald hielp ook niet
-De knop aan/doorgaan tegelijkertijd met formaat aanpassen ingedrukt gehouden,om de boel te resetten hielp ook niet.
-Software gewist PC herstart om drivers opnieuw te installeren met bijbehorende cd hielp ook niet.

Ik kom er niet uit,Ik moet printen en kopieren niks werkt zolang blijft knipperen.
heb de kleuren eruit gehaald dus alleen zwarte erin werkt ook niet.

ook de kleuren goed bekeken,printjes schoongemaakt lekkage,uitdroging etc..alles wat er zou kunnen zitten wat er niet was met alcohol schoongemaakt hielp allemaal niet.

de printjes van de cartridge heb ik NIET aangeraakt,dit is de 3e X dat ik vervang deze X problemen wat kan ik doen???.

Waar zit de fout..

Hoi,

Ze hebben het hier erover dat je eerst moet uitlijnen mits dat de driver goed geinstalleerd is natuurlijk.
En volgens mij als je drivers opnieuw installeerd dan moet de printer niet aangesloten op de pc zijn geeft vanzelf de meldingen die je moet ondernemen.

Modag

Laatst bewerkt:
Als je MOET vervangen (de inktpatronen) dan geeft HP dat aan!.
Ik kreeg slechts melding om de zwarte te vervangen,daarna de melding,van alles
gedaan melding bleef.

Toen ik de kleuren cartridge in handen had bleek datum te zijn verlopen (2005) deze kleuren was niet leeg,dus ik geschud,met alcohol en oorstaaafjes schoongemaakt maar de melding bleef,op advies HP Helpdesk was laatste redding deze ook vervangen..

Na vervangen was alles opeens toppie :thumb:

Dus beiden adviseren als HP melding geeft is de oplossing,althans bij mij :)
het is opgelost maar heeft wel voeten in aarde gehad.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan