HP PSC 1417 Scanner en Printer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter d0mzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Goedemorgen Helpmij.

Ik heb zojuist geprobeerd met de correct geïnstalleerde software van HP mijn printer proberen te laten scannen.
Uh-uh. Nee dus. Werkt niet.
Programma : HP Solution Center.
Melding : Fout tijdens het communiceren met het scanapparaat. Sluit het scanapparaat correct aan en probeer het opnieuw.
Naar mijn mening print het gewoon goed.
Ik weet 100% dat deze printer kan scannen, want mijn zus heeft er een keer wel een foto mee kunnen scannen.
Als iemand dat weet zou ik dat fijn vinden want het moet zo snel mogelijk opgelost worden, het is namelijk voor een stichting ( en een goed doel ).

Nog een vraag buitenom dat;

Hoe kan ik deze printer in een netwerk zetten? Hij zit aangesloten op mijn PC, gewoon bekabeld, met Vista erop.

Alvast bedankt!!

Sorry mensen!

Ik ben gewoon een sukkel die niet controleert of de stekkers er wel in zitten en de printer aan stond. Daar ging ik namelijk van uit.

Als iemand toevallig nog weet hoe je een printer in een netwerk kan zetten, zou die mij dat aub dan wel kunnen vertellen? (Als deze vraag dan niet meer in een goed topic staat, meldt dat dan maar even) :love:

EDIT : Als mijn netwerk probleem is opgelost komt vanzelf de printer in mijn netwerk, die heb ik inmiddels toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan